Спеціальність | Психологія |
Освітній ступінь | Магістр |
Факультет | Філософський факультет |
Гарант освітньої програми | Партико Тетяна Борисівна |
Електронна адреса | tetyana.partyko@lnu.edu.ua |
Повна назва вищого навчального закладу та структурного підрозділу | Львівський національний університет імені Івана Франка Філософський факультет Кафедра психології |
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу | Магістр Магістр психології |
Офіційна назва освітньої програми | Освітньо-професійна програма «Психологія» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми у ЄКТС | Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС. Термін навчання: 1 рік 4 місяці. |
Цикл/рівень | HPK України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, EQF-LLL – 7 рівень |
Передумови | Наявність освітнього ступеня бакалавра або наявність освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста |
Мова викладання | Українська мова |
Термін дії освітньої програми | 5 років (до наступного планового оновлення, не перевищуючи періоду акредитації) |
Підготовка висококваліфікованих магістрів психології, які володіють компетенціями, необхідними для глибокого розуміння психічних явищ і процесів, їх причинно-наслідкових зв’язків для надання реабілітаційної, корекційної та консультативної підтримки населенню. На цій основі забезпечити конкурентноздатність на сучасному ринку праці. |
Предметна область | Галузь знань 05 Соціальні та поведінкові науки. Спеціальність 053 Психологія Об’єкт вивчення: психічні явища, закономірності їх виникнення, функціонування та розвитку; поведінка, діяльність, вчинки; взаємодія людей у малих і великих соціальних групах; психофізіологічні процеси та механізми, які лежать в основі різних форм психічної активності. Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні теоретичні та практичні задачі у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення наукових та проектних досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог, та здійснення професійної діяльності з урахуванням загальнолюдських цінностей та норм професійної етики психолога. Теоретичний зміст предметної області: поняття психіки, свідомого і несвідомого, поведінки, діяльності, вчинку, спілкування, особистості, індивідуальності; концепції та теорії, що розкривають закономірності виникнення, розвитку та функціонування психіки; психологічні особливості життєвого шляху особистості, взаємодії людей у малих і великих соціальних групах; міжгрупової взаємодії тощо. Методи, методики та технології: теоретичні методи (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація, абстрагування); емпіричні методи (експеримент, спостереження, опитування, психодіагностичне тестування); математико-статистичні методи опрацювання даних; технології психологічної допомоги; інтерактивні методи. Інструменти та обладнання: психологічні прилади; комп’ютерна техніка; сучасні інформаційні та комунікаційні технології; бібліотечні ресурси та технології, зокрема електронні; сучасне мультимедійне обладнання; програми статистичного опрацювання та візуалізації даних. |
Орієнтація освітньої програми | Освітньо-професійна програма. Теоретична орієнтація на здобуття студентами глибоких знань з проблем сучасної психології і можливих шляхів їхнього вирішення. Прикладна орієнтація на сучасну теорію і практику реабілітаційної та клінічної психології, психології управління та педагогічної психології. |
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації | Підготовка висококваліфікованих фахівців, які мають ґрунтовні фахові знання та вміють їх застосовувати для вирішення теоретико-методологічних завдань, володіють необхідними навичками для надання психологічної допомоги, дотримуються морально-етичного кодексу психолога. Вміння застосовувати доказові методи та методики психологічного дослідження, інтерпретувати отримані результати у світлі сучасних психологічних теорій, надавати дієві психологічні рекомендації. Ключові слова: ґрунтовні фахові знання, навички психологічної допомоги, доказові методи, дієві психологічні рекомендації. |
Особливості програми | Поглиблене вивчення дисциплін, спрямованих на здобуття компетенцій у реабілітації осіб, постраждалих від воєнного конфлікту в Україні та наслідків пандемії; у психологічному супроводі працівників ІТ-компаній; у психологічній підтримці здобувачів освіти в умовах карантину, спричиненого пандемією. Створення дослідницького середовища шляхом стимулювання студентів для участі у студентському науково-практичному товаристві, предметних олімпіадах, роботі психологічної служби Університету. |
Придатність до працевлаштування | Робочі місця у психотерапевтичних, психологічних, консультативних службах; у соціальних організаціях (центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, дитячі центри творчості і дозвілля, дитячі будинки, притулки, будинки пристарілих, інвалідів); у закладах охорони здоров’я (лікарні, поліклініки, спецшколи для дітей-інвалідів, наркологічні та реабілітаційні центри); в установах з підбору й добору персоналу (кадрові агентства, центри зайнятості, центри з профорієнтації); у компаніях, малих підприємствах та бізнес-структурах; у правоохоронних органах (установи ювенальної юстиції, колонії, розподільники); у службі довіри; у Міністерстві надзвичайних ситуацій (митниці, служби порятунку, військові організації); у закладах освіти (дошкільних, школах, гімназіях, ліцеях, вищих навчальних закладах тощо); у науково-дослідних інститутах (НДІ психології). Індивідуальні послуги, приватна діяльність психолога. Професійні назви робіт (за ДК 003:2010): 2445.2 – психолог, 2445.2 – практичний психолог, 2445.2 – практичний психолог закладу освіти, 2445.2 – практичний психолог (соціальна сфера),1232 (20878) – головний психолог, 2412.2 – професіонал з розвитку персоналу, 3423 – організатор з персоналу, 3439- асистент, 2310.2 – викладач вищого навчального закладу, 1210.1 (21425) – директор лабораторії, 1229.4 (21897) – завідувач кабінету навчального, 1229.7 (21930) – завідувач консультації, 1229.7 (21958) – завідувач лабораторії, 1237.2 (21958) – завідувач лабораторії (науково-дослідної, підготовки виробництва), 1229.4 (21958) – завідувач лабораторії (освіта), 1237.2 (23853) – начальник лабораторії (науково-дослідної, дослідної та ін.), 1229.4 (22027) – завідувач практики (виробничої, навчальної), 1237.2 – завідувач філіалу (філії) лабораторії, 1229.1 – керівник служби, 2359.1 – молодший науковий співробітник (в інших галузях навчання), 2445.1 (23667) – науковий співробітник (психологія), 2445.1 – науковий співробітник-консультант (психологія), 2419.2 – консультант, 2340 – консультант психолого-медико-педагогічної консультації, 2351.2 – консультант з питань здорового способу життя, 23460 – фахівець з вирішення конфліктів (побутова сфера), 2412.2 – фахівець з профорієнтації, 429 – експерт-психолог судовий |
Подальше навчання | Можливість навчання за програмою третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти. |
Викладання та навчання | Студентоцентроване навчання, проблемно-орієнтоване навчання, інтерактивне навчання, електронне навчання в системі Moodle, самонавчання, навчання на основі досліджень. Викладання у формі інтерактивних лекцій, семінарсько-практичних та лабораторних занять з використанням мультимедійних презентацій, самостійної роботи студентів та індивідуально-дослідницьких завдань, консультацій. |
Оцінювання | Види контролю: поточний, модульний, самоконтроль, підсумковий. Форми контролю: опитування (усне і письмове), тестування, есе, наукові доповіді, мультимедійні презентації, заліки, іспити (усні і письмові), захист курсової роботи, захист практик, атестаційний іспит, захист кваліфікаційної (магістерської) роботи. Результати складання семестрового контролю у вигляді семестрових іспитів і диференційованих заліків оцінюють за шкалою ЄКТС, національною чотирибальною шкалою (“відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”) та 100-бальною шкалою Університету, а семестрових заліків – за шкалою ЄКТС, національною двобальною шкалою (“зараховано”, “не зараховано”) та 100-бальною шкалою Університету. Максимальна кількість балів при оцінюванні знань студента з навчальної дисципліни, що завершується іспитом, становить: за поточну успішність – 50 балів, на іспиті – 50 балів; з дисципліни, що завершується заліком, поточна успішність становить 100 балів. |
Інтегральна компетентність | Здатність вирішувати складні завдання і проблеми у процесі навчання та професійної діяльності у галузі психології, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності (ЗК) | ЗК1. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК2. Здатність проводити дослідження на відповідному рівні. ЗК3. Здатність генерувати нові ідеї (креативність). ЗК4. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК5. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності. ЗК6. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК7. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. ЗК8. Здатність розробляти та управляти проектами. ЗК9. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою. |
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК) | СК1. Здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та/або практики. СК2. Здатність самостійно планувати, організовувати та здійснювати психологічне дослідження з елементами наукової новизни та/або практичної значущості. СК3. Здатність обирати і застосувати валідні та надійні методи наукового дослідження та/або доказові методики і техніки практичної діяльності. СК4. Здатність здійснювати практичну діяльність (тренінгову, психотерапевтичну, консультаційну, психодіагностичну та іншу залежно від спеціалізації) з використанням науково верифікованих методів та технік. СК5. Здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології. СК6. Здатність ефективно взаємодіяти з колегами в моно- та мультидисциплінарних командах. СК7. Здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності. СК8. Здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію. СК9. Здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями. СК10. Здатність розробляти та впроваджувати інноваційні методи психологічної допомоги клієнтам у складних життєвих ситуаціях. |
ПР1. Здійснювати пошук, опрацювання та аналіз професійно важливих знань із різних джерел із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. ПР2. Вміти організовувати та проводити психологічне дослідження із застосуванням валідних та надійних методів. ПР3. Узагальнювати емпіричні дані та формулювати теоретичні висновки. Пр4. Робити психологічний прогноз щодо розвитку особистості, груп, організацій. ПР5. Розробляти програми психологічних інтервенцій (тренінг, психотерапія, консультування тощо), провадити їх в індивідуальній та груповій роботі, оцінювати якість. ПР6. Розробляти просвітницькі матеріали та освітні програми, впроваджувати їх, отримувати зворотній зв’язок, оцінювати якість. ПР7. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень у писемній та усній формах, брати участь у фахових дискусіях. ПР8. Оцінювати ступінь складності завдань діяльності та приймати рішення про звернення за допомогою або підвищення кваліфікації. ПР9. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності. ПР10. Здійснювати аналітичний пошук відповідної до сформульованої проблеми наукової інформації та оцінювати її за критеріями адекватності. ПР11. Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до конкретних ситуацій професійної діяльності. |
Кадрове забезпечення | Залучення на конкурсній основі науково-педагогічних працівників, які за кваліфікацією відповідають профілю і напряму дисциплін, що викладаються, мають необхідний стаж науково-педагогічної роботи та підтверджений науковий ступінь і вчене звання. З метою підвищення кваліфікації науково-педагогічні працівники, які забезпечують реалізацію програми, раз у п’ять років проходять підвищення кваліфікації в Україні та/або за кордоном, щороку виступають на Науково-методологічних семінарах відповідних кафедр. |
Матеріально-технічне забезпечення
| Забезпечення належного стану аудиторного фонду (дев’ять аудиторій за адресою вул.Університетська,1; десять аудиторій за адресою вул.Коперника,3; десять аудиторій за адресою вул.Дорошенка, 41; чотири аудиторії за адресою вул.Грушевського, 4) з підключенням до мережі Wi-Fi. Частина аудиторій обладнані вбудованими мультимедійними проекторами (Epson EB-990U). У навчальному процесі використовуються портативні проектори (ASUS Zen Beam E12 2020р – 2 шт.), beng mp-670 2009р, beng mp-610 digital projector – 2006р) та моторизований настінний екран 300 на 225. Використовуються загальноуніверситетські комп’ютерні класи, обладнані 25 стаціонарними ПК (з програмним забезпеченням OS Windows 10, Microsoft Office 2013, Maple 12, Statistica 8.0) з підключенням до мережі Інтернет та WiFi. Створені умови для роботи і навчання для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (пандуси, спеціально обладнані ліфти, сходові клітки та сходи, дверні прорізи). Є об’єкти соціально-побутової інфраструктури: актові зали, їдальні, кафе, медичні пункти, рекреаційні зони, студентський клуб, гуртожитки https://education-quality.lnu.edu.ua/wp-content/video/2020-04-16-campus.mp4, спорткомплекс https://education-quality.lnu.edu.ua/wp-content/video/2020-04-16-sport.mp4, бази відпочинку. В умовах змішаного і дистанційного навчання викладачами та студентами застосовується програмне забезпечення Microsoft Office 365, Zoom, Google Meet, Google Hangouts, Moodle, встановлені на особисті стаціонарні ПК і мобільні пристрої. |
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення
| Джерелами інформаційного забезпечення викладачів і студентів є Наукова бібліотека ЛНУ ім. Івана Франка https://lnulibrary.lviv.ua та бібліотека філософського факультету https://filos.lnu.edu.ua/academics/library. Є доступ до джерел Львівської національної наукової бібліотеки ім. В. Стефаника http://www.lsl.lviv.ua/index.php/uk/golovna2; Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського http://www.nbuv.gov.ua; The British Library https://www.bl.uk; наукових журналів видавництва Springer Nature https://link.springer.com; наукової бази даних Scopus https://www.scopus.com/home.uri. Є можливість отримати практичну інформацію на сайті психологічної служби Університету https://filos.lnu.edu.ua/about/psyholohichna-sluzhba-universytetu. Інформаційне забезпечення ОПП підтримується ІТ-службами Університету та факультету. Джерелами інформаційного забезпечення є дані, вміщені на веб-сайті університету а https://www.lnu.edu.ua; філософського факультету https://filos.lnu.edu.ua; Інформаційного центру Європейського Союзу при Університеті https://centres.lnu.edu.ua/eui. Завдяки підтримці Організаційно-методичного центру електронного навчання Університету https://itcentres.lnu.edu.ua/e-learning є можливість опанування електронних курсів навчання дистанційно. Доступ до електронних курсів розміщено на платформі Moodle: http://e-learning.lnu.edu.ua/login/index.php. Для формування широкого кругозору студенти можуть скористатись вільним доступом до он-лайн лекторію Університету https://www.lnu.edu.ua/research/online-lectures; взяти участь у вебінарах https://itcentres.lnu.edu.ua/e-learning/courses/webinars Завдяки новому напряму роботи Відділу кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом #ПоПрактикуємо є можливість отримати компетенції практичного застосування теоретичних знань https://www.lnu.edu.ua/popraktykuiemo-nova-rubryka-viddilu-kar-iernoho-rozvytku-ta-spivpratsi-z-biznesom. Навчально-методичне забезпечення ОПП містить відповідні програми навчальних дисциплін (силабуси) https://filos.lnu.edu.ua/department/psyholohiji; розроблені викладачами кафедри методичні рекомендації до семінарсько-практичних, лабораторних занять, самостійної роботи, індивідуальних завдань, написання курсових та кваліфікаційних робіт, практики https://filos.lnu.edu.ua/department/psyholohiji. Підготовлені викладачами кафедри підручники, посібники, тексти лекцій, презентації до лекцій вміщено на платформі Moodle: http://e-learning.lnu.edu.ua/login/index.php, на персональних web-сторінках викладачів у розділі «Методичні рекомендації» та «Публікації». З переліком вибіркових навчальних дисциплін, вимогами до курсу, системою оцінювання можна ознайомитись через документацію, вміщену на порталі факультету https://filos.lnu.edu.ua/academics/vybirkovi-navchalni-kursy. Використовується ефективна система виявлення текстових збігів у кваліфікаційних роботах здобувачів освіти за допомогою програми strike plagiarism. |
Національна кредитна мобільність
| На основі співпраці між кафедрою психології ЛНУ імені Івана Франка та такими вищими навчальними закладами України: Київський національний університет імені Т.Г. Шевченка, м. Київ Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, м. Київ Харківський національний університет імені В.Н. Каразина, м. Харків Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, м. Івано-Франківськ Український католицький університет, м. Львів Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Львів Львівський державний університет внутрішніх справ, м. Львів Національний університет «Львівська політехніка», Інститут психології і права, м. Львів |
Міжнародна кредитна мобільність
| Студенти мають широкий спектр можливостей для навчання та стажування за кордоном в рамках різноманітних програм обміну та стипендій (навчання протягом семестру чи року у партнерському університеті з можливістю зарахування отриманих під час цього навчання кредитів, участь у літніх та зимових школах, конференціях, стажування, продовження навчання після отримання диплому Львівського національного університету імені Івана Франка тощо). Забезпечується такими програмами обміну: Erasmus+, Fulbright, Програма Mevlana (Туреччина), Альбертський університет (Канада), Вюрцбурзький університет, Університет Л’Аквіла (Італія), Університет Фоджа (Італія), Варшавський університет, Поморська Академія в Слупську, САМ Україна, Державна Вища Технічно-Економічна Школа в Ярославі (Польща) https://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/exchange-programs/ https://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/scholarships-and-programs/scholarships/ Діють магістерські програми https://international.lnu.edu.ua/outgoing-mobility/scholarships-and-programs/masters-programs/ Відповідну інформацію студенти можуть отримати у Відділі міжнародних зв’язків https://international.lnu.edu.ua/ifnul-international-office-quarantine-update/ |
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти | Так (за умов вільного володіння українською мовою).
|
Шифр за ОП | Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові роботи, практики, кваліфікаційна робота) | Кількість кредитів | Форма підсумкового контролю |
1 | 2 | 3 | 4 |
Обов’язкові компоненти ОП | |||
Загальна підготовка | |||
ЗК 1.1.01 | Методика та організація наукових досліджень | 4 | Екзамен Курсова робота |
ЗК 1.1.02 | Теоретико-методологічні проблеми психології | 3 | Екзамен |
ЗК 1.1.03 | Іноземна мова (за професійним спрямуванням) | 4 | Залік |
ЗК 1.1.04 | Педагогіка і психологія вищої школи | 3 | Залік |
Професійна та практична підготовка | |||
ПП 1.2.01 | Геронтопсихологія | 3 | Екзамен |
ПП 1.2.02 | Методика викладання психології у вищій школі | 3 | Екзамен |
ПП 1.2.03 | Психологія ґендеру | 4 | Екзамен |
ПП 1.2.04 | Психологія масової поведінки | 4 | Екзамен |
ПП 1.2.05 | Психологія середовища | 4 | Екзамен |
ПП 1.2.06 | Вступ у ІТ-рекрутинг | 4 | Залік |
ПП 1.2.07 | Сімейне консультування | 3 | Залік |
ПП 1.2.08 | Тренінг соціальних компетенцій (Soft skills) | 3 | Залік |
ПП 1.2.09 | Магістерський семінар | 3 | Залік |
ПП 1.2.10 | Педагогічна (асистентська) практика | 6 | Диференційований залік |
ПП 1.2.11 | Виробнича (переддипломна) практика | 3 | Диференційований залік |
ПП 1.2.12 | Атестаційний державний екзамен | 3 | Екзамен |
ПП 1.2.13 | Кваліфікаційна (магістерська) робота | 9 | Захист у ЕК |
Загальний обсяг обов’язкових компонент: | 66 | ||
Вибіркові компоненти ОП | |||
ЗК2.1.1.01 | Дисципліни вільного вибору | 3 | Залік |
Студент може обрати по одній дисципліні з кожного Вибіркового блоку (1 – 3) | |||
Вибірковий блок 1 | |||
ПП2.1.2.01 | (1) Консультаційна робота зі студентами закладу вищої освіти | 3 | Залік |
(2) Психологія організацій | 3 | Залік | |
(3) (3) Основи трансформаційного коучингу | 3 | Залік | |
(4) Психологія мистецтва | 3 | Залік | |
(5) Практики особистісного самоздійснення | 3 | Залік | |
Вибірковий блок 2 | |||
ПП2.1.2.02 | (1) Психологічний супровід кар’єри працівника в організації | 3 | Залік |
(2) Корекція розладів афективної регуляції у ранньому дитячому віці | 3 | Залік | |
(3) Психологічна допомога при посттравматичному стресовому розладі | 3 | Залік | |
(4) Основи психогенетики | 3 | Залік | |
(6) (5) Психологія агресії | 3 | Залік | |
Вибірковий блок 3 | |||
ПП2.1.2.03 | (1) Методи багатовимірного статистичного аналізу в психологічних дослідженнях | 3 | Залік |
(2) Методи статистичного аналізу і класифікації даних психологічних досліджень | 3 | Залік | |
(3) Статистичне опрацювання багатофакторних психологічних тестів | 3 | Залік | |
Студент може обрати один із запропонованих нижче Блоків вибіркових дисциплін (1 – 3) | |||
Блок вибіркових дисциплін 1 “Реабілітаційна та клінічна психологія” | |||
ПП2.1.3.1.01 | Психологія здоров’я | 3 | Залік |
ПП2.1.3.1.02 | Тілесно-орієнтовані методи в психологічній реабілітації та психокорекції | 3 | Залік |
ПП2.1.3.1.03 | Основи кататимно-імагінативної психотерапії | 3 | Залік |
ПП2.1.3.1.04 | Тренінг актуалізації психологічної ресурсності особистості | 3 | Залік |
Блок вибіркових дисциплін 2 “Психологія управління” | |||
ПП2.1.3.2.01 | Економічна психологія | 3 | Залік |
ПП2.1.3.2.02 | Основи Паблік Рілейшнз | 3 | Залік |
ПП2.1.3.2.03 | Психологія реклами | 3 | Залік |
ПП2.1.3.2.04 | Психологія примирення | 3 | Залік |
Блок вибіркових дисциплін 3 “Педагогічна психологія” | |||
ПП2.1.3.3.01 | Сучасні теорії антропогенезу | 3 | Залік |
ПП2.1.3.3.02 | Арт-техніки активізації внутрішніх ресурсів людини | 3 | Залік |
ПП2.1.3.3.03 | Психокорекція дитячої агресивності | 3 | Залік |
ПП2.1.3.3.04 | Тренінг актуалізації особистісної зрілості | 3 | Залік |
Загальний обсяг вибіркових компонент: | 24 | ||
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ: | 90 |
- Форми атестації здобувачів другого (магістерського) ступеня вищої освіти
Форми атестації здобувачів вищої освіти | Атестація здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Психологія» спеціальності 053 Психологія відбувається у формі атестаційного екзамену та відкритого і публічного захисту кваліфікаційної (магістерської) роботи при екзаменаційній комісії. Атестація завершується видачею документа встановленого зразка про присвоєнням освітньої кваліфікації «Магістр психології». |
Вимоги до кваліфікаційної роботи | Кваліфікаційна (магістерська) робота передбачає самостійне розв’язання складної задачі або комплексної проблеми у сфері психології і супроводжується проведенням авторського емпіричного дослідження із застосуванням інноваційних підходів, валідних психологічних методик, математико-статистичних методів опрацювання даних. Робота має містити практичні рекомендації. Захист має супроводжувати мультимедійна презентація результатів роботи. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, самоплагіату, фальсифікації та фабрикації. Згідно Положенню про забезпечення академічної доброчесності в Університеті за поданням декана призначають відповідальних осіб, які забезпечують технічну перевірку робіт https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/06/reg_academic_virtue.pdf Електронні варіанти кваліфікаційних робіт передаються на зберігання у Наукову бібліотеку університету. Теми та анотації кваліфікаційних робіт оприлюднюються на офіційному сайті кафедри психології https://filos.lnu.edu.ua/department/psyholohiji |
Вимоги до кваліфікаційного іспиту | Атестаційний іспит за фахом з дисциплін ЗК 1.1.01; ЗК 1.1.02; ПП 1.2.01; ПП 1.2.02 проводиться в усній формі і перевіряє досягнення результатів навчання, визначених Стандартом вищої освіти та освітньо-професійною програмою. |