Консолідована інформація

СпеціальністьКомп’ютерні науки
Освітній ступінь
Магістр
Факультет Економічний факультет
Гарант освітньої програми
Мельник Богдан Кирилович
Електронна адреса bohdan.melnyk@lnu.edu.ua
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку quality@lnu.edu.ua

 

Загальна інформація

Повна назва закладу вищої освіти та його структурного підрозділуЛьвівський національний університет імені Івана Франка Економічний факультет

Кафедра інформаційних систем у менеджменті

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікаціїМагістр

Магістр з комп’ютерних наук (Консолідована інформація)

Офіційна назва освітньої програмиОсвітньо-професійна програма “Консолідована інформація“
Тип диплома та обсяг програмиДиплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС, 1 рік 4 місяці, денна форма навчання
Наявність акредитаціїМіністерство освіти і науки України

Сертифікат про акредитацію Серія НД  № 1492663

Львівський національний університет імені Івана Франка

відповідно до рішення Акредитаційної комісії

від 27 грудня 2013 р. протокол № 108

(наказ МОН України від 08.01.2014 № 1-Л)

з галузі знань (спеціальності)

12 Інформаційні технології 122 Комп’ютерні науки

визнано акредитованим за рівнем магістр

Термін дії сертифіката до 1 липня 2024 р.

(на підставі наказу МОН України від 19.12.2016 № 1565)

Цикл/рівеньНРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, EQF-LLL -7 рівень
ПередумоваОсвітній ступінь «бакалавр» або освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст»
Мова(и) викладанняукраїнська
Термін дії5 років (до наступного планового оновлення, не перевищуючи періоду акредитації)

[згорнути]
Мета освітньої програми

Надати теоретичні знання і сформувати уміння та навички вирішення складних спеціалізованих завдань і проблем інформаційно-аналітичної діяльності в економіці, підприємництві, управлінні або в процесі навчання за допомогою теорій та методів комп’ютерних наук, новітніх інформаційних технологій та комп’ютерних інформаційно-аналітичних систем, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов та вимог.

[згорнути]
Характеристика освітньої програми

Предметна область (га­лузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності)Галузь знань:  12 Інформаційні технології

Спеціальність: 122 Комп’ютерні науки

Спеціалізація:  Консолідована інформація

Орієнтація освітньої програмиОсвітньо-професійна програма магістра прикладної орієнтації.

Програма спрямована на підготовку фахівців для ринкової еконо­міки, здатних приймати обґрунтовані професійні рішення адек­ватно до умов динамічного зовнішнього та внутрішнього середо­вища діяльності організацій з удосконалення/оптимізації процесу інформаційно-аналітичної підтримки ухвалення управлінських рі­шень на основі системного вивчення положень і результатів су­часних наукових досліджень у галузі інформаційних технологій та інформаційно-аналітичної діяльності, використання ефектив­них технологій і систем консолідації економічної інформації.

Програма формує фахівців, здатних як до самостійного освоєння нових знань і технологій у галузі комп’ютерних наук, так і до генерації нових ідей у сфері інформаційно-аналітичної діяльності в умовах мінливого ринкового середовища.

Опис предметної області Спеціальна освіта в галузі інформаційних технологій з комп’ю­терних наук для сфери інформаційно-аналітичної діяльності в умовах ринкової економіки.

Обєкти вивчення: процеси інформаційно-аналітичної підтримки обґрунтування та ухвалення управлінських рішень в організаціях в умовах мінливого ринкового середовища.

Предмет вивчення: теорії і методи комп’ютерних наук та інфор­маційні технології і комп’ютерні інформаційно-аналітичні систе­ми автоматизації інформаційно-аналітичної діяльності в умовах ринкової економіки.

Цілі навчання: підготовка висококваліфікованих фахівців з бізнес-аналітики, які мають фундаментальні фахові знання з комп’ютер­них наук у галузі інформаційних технологій, демонструють креа­тивність мислення та володіють прикладними навичками, необ­хідними для дослідження та здійснення і автоматизації інформа­ційно-аналітичної діяльності в ринкових умовах.

Теоретичний зміст предметної області: закономірності і сучасні тенденції інформаційно-аналітичної діяльності в умовах ринково­го середовища та інформаційного суспільства, автоматизації про­цесу інформаційно-аналітичної підтримки рішень щодо діяльнос­ті організацій, консолідації економічної інформації.

Методи: сучасні методи комп’ютерних наук збору, опрацювання й аналізу інформації щодо структури і діяльності організацій в умовах мінливого ринкового середовища, оптимізації інформа­ційно-аналітичної підтримки управлінських рішень в організа­ціях, консолідації економічної інформації.

Інструменти та обладнання: сучасні інформаційні технології та комп’ютерні системи консолідації інформації і підтримки інформаційно-аналітичної діяльності.

Особливості програмиПрограма уможливлює набуття комплексних знань та професій­них навичок самостійної практичної роботи у сфері бізнес-аналі­тики, реінжинірингу бізнес-процесів, ІТ-сфері, наукових дослід­жень з проблематики інформаційних технологій, де необхідно застосовувати аналітичні компетентності, виробляти управлінські рішення та обґрунтовувати дії, що ведуть до успіху у бізнес-ді­яльності та науці. Програма передбачає проходження  практики в організаціях, які здійснюють інформаційно-аналітичну діяльність та/або використовують інформаційно-ана­літичні системи для підтримки управлінських рішень.

[згорнути]
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштуванняВиди економічної діяльності за ДК 009: 2010:

– 62 «Комп’ютерне програмування, консультування та пов’язана з ними діяльність», 63 «Надання інформаційних послуг» (секція J «Інформація та телекомунікації»);

– 72.19 «Дослідження й експериментальні розробки в галузі ін­ших природничих і технічних наук», 73.20 «Дослідження кон’юн­ктури ринку та виявлення громадської думки» (секція M «Профе­сійна, наукова та технічна діяльність»);

– 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.», 85.60 «Допоміжна діяльність у сфері освіти» (секція P «Освіта»);

– 46.51 «Оптова торгівля комп’ютерами, периферійним устатку­ванням і програмним забезпеченням», 47.41 «Роздрібна торгівля комп’ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забез­печенням у спеціалізованих магазинах» (секція G «Оптова та роз­дрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів»).

Місця роботи: підприємства різних організаційно-правових форм та форм власності, підприємства ІТ-сфери, експертно-консульта­ційні компанії, наукові та проектні установи, органи державного управління та місцевого самоврядування, громадські організації.

Професійні назви робіт в Україні за ДК 003: 2010:   2433.2 – Ана­літик консолідованої інформації; 2131.2 – Аналітик комп’ютерно­го банку даних, Аналітик комп’ютерних систем;  2131.2 – Адміні­стратор бази даних, Адміністратор даних;  2139.2 – Експерт з уп­равління інформаційними технологіями; 2132.2 – Програміст (база даних), Програміст прикладний;  2433.1 – Науковий співробітник (інформаційна аналітика),  Молодший науковий співробітник (ін­формаційна аналітика),  Науковий співробітник-консультант (ін­формаційна аналітика);  2447.1 – Молодший науковий співробіт­ник (проекти та програми у сфері нематеріального виробництва); 1473 – Менеджер (управитель) у сфері надання інформації; 1479 – Менеджер (управитель) з організації консультативних послуг у сфері ІТ;  1495 – менеджер (управитель) систем з інформаційної безпеки;  2447.2 – Фахівець з управління проектами та програма­ми у сфері нематеріального виробництва (менеджер  ІТ-проектів);  2149.2 – Консультант у галузі інформаційних технологій.

Посади за європейською системою (за умови додаткової профе­сійної сертифікації): аналітик (analyst), архітектор знань (knowledge  architect), журналіст проектів (projects  journalist), інформаційний менеджер (information  manager), редактор змісту (content  editor), керівник знаннями (knowledge  leader)

Подальше навчанняОтримання освіти на третьому освітньо-науковому рівні (доктор філософії).

[згорнути]
Викладання та оцінювання

Викладання та навчанняСтудентоцентроване навчання, проблемно-орієнтоване викладан­ня, електронне навчання в системі Moodle, самонавчання, навчан­ня через лабораторну практику та виробничі практики, рольові ігри, ситуаційні вправи тощо.

Викладання здійснюється у формі лекцій, мультимедійних та ін­терактивних лекцій, семінарів, практичних і лабораторних занять, самостійного навчання, керування навчальними проектами.

Система оцінюванняОцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за національною («відмінно», «добре», «задовільно», «незадовільно», «зараховано/не зараховано») та ECTS (A, B, C, D, E, FX, F), 100-бальною шкалою оцінювання.

Система оцінювання передбачає такі типи контролю, які дозволяють перевірити досягнення програмних результатів, заявлених в освітній програмі:

поточний контроль – усне та письмове опитування, оцінка робо­ти в малих групах, тестування, захист індивідуальних завдань/проектів;

підсумковий контроль – письмові екзамени та заліки з урахуван­ням накопичених балів поточного контролю, а також захисти курсових робіт та звітів про проходження практики;

державна атестація – підготовка та публічний захист (представлення) кваліфікаційної (магістерської) роботи.

 

[згорнути]
Програмні компетентності

Інтегральна компетентністьЗдатність розв’язувати складні спеціалізовані завдання і пробле­ми у галузі інформаційно-аналітичної діяльності або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій і методів комп’ю­терних наук та сучасних інформаційних технологій для оптиміза­ції процесів консолідації економічної інформації та/або удоскона­лення інформаційної інфраструктури організації через здійснення ІТ-проектів впровадження інформаційно-аналітичних систем і характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог
Загальні компетентності (ЗК)ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаці­ях, виявляти, ставити та вирішувати завдання у сфері інформа­ційно-аналітичної діяльності та інформаційних технологій.

ЗК 3. Здатність планувати та управляти часом при проведенні досліджень і впровадженні інновацій.

ЗК 4. Знання і розуміння сфери ІТ та інформаційно-аналітичної діяльності в економіці, підприємництві, управлінні.

ЗК 5. Здатність здійснювати професійну усну і письмову комуніка­цію у сфері ІТ та інформаційно-аналітичної діяльності в еконо­міці, підприємництві, управлінні, освіті державною та іноземними мовами.

ЗК 6. Здатність навчатися та оволодівати новими знаннями, зокрема і за допомогою комп’ютерних систем.

ЗК 7. Навички використання інформаційно-комунікаційних техноло­гій для пошуку, оброблення, аналізування та використання інформації з різних джерел.

ЗК 8. Здатність працювати автономно та в команді, розробляти та управляти проектами.

ЗК 9. Здатність спілкуватися з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності.

ЗК 10. Здатність діяти відповідально та свідомо, генерувати нові ідеї.

ЗК 11. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) з дотри­манням міжнародних стандартів і законів України у сфері інфор­маційно-аналітичної діяльності та моральних кодексів користувачів комп’ютерів.

ЗК 12. Здатність приймати обґрунтовані рішення, оцінювати і забез­печувати якість виконуваних робіт, адаптувати знання у нових ситуаціях.

ЗК 13. Здатність працювати в міжнародному контексті.

Спеціальні (фахові) компетентності  (СК)СК 1. Здатність обирати та використовувати відповідні методи ком­п’ютерних наук, інформаційні технології та інформаційно-ана­літичні системи для обґрунтування рішень щодо оптимізації чи удосконалення бізнес-процесів в організації.

СК 2. Здатність використовувати професійно-профільні знання та вміння у галузі економіко-математичного моделювання для дослідження динаміки розвитку організаційних систем та ринків товарів і послуг в умовах мінливого ринкового середовища.

СК 3. Знання та розуміння нормативно-правового регулювання у сфері інформаційних технологій та інформаційно-аналітичної діяльності.

СК 4. Здатність застосовувати структурні методи і технології та об’єктно-орієнтовану методологію у процесі розроблення інфор­маційних і аналітичних систем та програмних додатків до них.

СК 5. Здатність застосовувати логічне і функційне програмування у процесі розроблення інтелектуальних систем підтримки рішень та їх складових (бази знань, механізмів продукування знань).

СК 6. Здатність проведення досліджень у сфері інформаційних техно­логій та інформаційно-аналітичної діяльності у відповідності до сучасних вимог галузі знань з комп’ютерних наук.

СК 7. Знання та розуміння теоретичних засад інформаційно-аналі­тичної діяльності в економіці, підприємництві, управлінні, освіті.

СК 8. Здатність здійснювати інформаційне моделювання предметних областей діяльності організаційних структур в умовах мінливого ринкового середовища.

СК 9. Здатність створювати та супроводжувати інформаційні систе­ми, OLTP- і OLAP-системи, системи консолідації даних та їх ком­поненти (бази даних і знань, сховища даних, Web-портали, програмні додатки).

СК 10. Здатність опановувати і застосовувати на практиці методи аналітичного опрацювання інформації щодо діяльності організа­ційних структур, включаючи їх автоматизацію з використанням існуючих стандартів, бібліотек методів та інформаційних систем.

СК 11. Уміння застосовувати CASE-інструментарій для автоматизації процедур розробки інформаційних і аналітичних систем опрацю­вання даних щодо діяльності організаційних структур та їх складових (баз даних і знань, сховищ даних, Web-порталу).

СК 12.  Здатність організовувати виконання проектів з реінжинірингу бізнес-процесів, консалтингу та інформатизації організаційних структур на засадах методології управління проектами в умовах мінливого ринкового середовища.

СК 13. Здатність здійснювати адміністрування комп’ютерних інформаційних ресурсів організацій.

СК 14. Здатність організовувати інформаційно-аналітичне обслугову­вання процесу прийняття управлінських рішень щодо функціону­вання організаційних структур різних рівнів в умовах мінливого ринкового середовища.

СК 15. Уміння реферувати і анотувати, складати аналітичні і тема­тичні огляди накопичених в організації інформаційних ресурсів, зокрема із застосуванням спеціалізованих програмних продуктів.

СК 16. Уміння здійснювати пошук і вибір джерел консолідованої ін­формації з метою актуалізації інформаційних ресурсів організації, очищати та узгоджувати їх з наявними, оцінювати їх достовірність.

СК 17. Здатність організувати захист інформаційних ресурсів органі­заційних структур та протидію інформаційним атакам на організацію.

СК 18. Здатність здійснювати інноваційну діяльність у сфері науково-технічної інформації.

СК 19. Знання та розуміння базової англомовної термінології у сфері інформаційних технологій та інформаційно-аналітичної діяльності.

[згорнути]
Програмні результати навчання (ПРН)

ПРН 1. Збирати, систематизувати й аналізувати інформацію щодо структури і діяльності організації в умовах мінливого ринкового середовища та функціонування системи підтримки прийняття рі­шень і її компонентів (баз даних і знань, сховищ даних, Web-сайтів).

ПРН 2. Оцінювати ефективність управлінських рішень щодо впровад­ження аналітичних систем у контур управління організаційною системою та інформаційних стратегій її розвитку.

ПРН 3. Організовувати (брати участь як член команди) виконання про­ектів інформатизації організації із застосуванням спеціалізованих програмних систем автоматизації проектної діяльності, зокрема проектів реінжинірингу бізнес-процесів в організації, консалтингових проектів тощо.

ПРН 4. Розробляти математичні моделі розвитку організаційної систе­ми та процесів її діяльності в умовах мінливого ринкового середовища на засадах інформаційної динаміки.

ПРН 5. Співвідносити етичні засади наукової діяльності, можливі нега­тивні наслідки від економічних досліджень та превентивні заходи щодо їх усунення, дотримуватися вимог інформаційної безпеки та законодавства України під час управління доступом до інформа­ційних ресурсів організації та здійснення бізнес-розвідки.

ПРН 6. Розуміти філософські засади науки, застосовувати методологію наукових досліджень галузі комп’ютерних наук для дослідження організаційних структур і процесів в економіці та підприєм­ництві.

ПРН 7. Застосовувати міжнародні стандарти та нормативно-правові акти і закони України у процесі інформаційно-аналітичної діяльності в економіці і підприємництві.

ПРН 8. Розробляти моделі оцінювання ефективності методів інформа­ційного моделювання предметних областей діяльності організа­ційних структур в умовах мінливого ринкового середовища.

ПРН 9. Проектувати перспективний образ організаційної системи та формулювати її місію за допомогою методів системного струк­турного аналізу, об’єктно-орієнтованих системологічних та технології Data&Text Mining.

ПРН 10. Будувати самостійно чи у складі групи фахівців зовнішні (контекстні) і внутрішні (об’єктні) моделі організаційної системи та схеми інформаційних і матеріальних потоків в організації, зас­тосовуючи сучасні діаграмні техніки (прецедентів, взаємодії, онтології, DFD, ERD тощо) і стандарти (приміром, IDEF1), у тому числі з використанням CASE-інструментарію.

ПРН 11. Досліджувати і вибирати методи підтримки прийняття рішень в умовах неструктурованих та слабко структурованих проблемних ситуацій.

ПРН 12. Досліджувати ефективність методів, систем і технологій консолідації інформації.

ПРН 13. Проектувати структуру та створювати машинну інформаційну базу підприємства чи організації на підставі вимог користувачів у формі бази даних, сховища даних чи бази знань за допомогою CASE-інструментарію у середовищі промислових СКБД, аналітичних серверів (OLAP-серверів) та інтелектуальних систем.

ПРН 14. Оцінювати і вибирати як окремі технічні та програмні засоби реалізації технологічного процесу опрацювання консолідованої інформації, так і техпроцесу загалом.

ПРН 15. Розробляти архітектури програмних та інтелектуальних сис­тем консолідації інформації на підставі зовнішньої (контекстної) моделі (прецедент-моделі) організаційної системи з урахуванням структури машинної бази даних з використанням стандартів і біб­ліотек процедур Data Mining, багатоагентних систем, експертних систем.

ПРН 16. Алгоритмізувати процедури аналітичного опрацювання інформації та методів інтелектуального аналізу даних.

ПРН 17. Тестувати системи консолідованої інформації та їх компонен­ти на підставі вимог замовника та оцінювати якість їх реалізації на підставі результатів тестування із застосуванням спеціальних метрик.

ПРН 18.  Проектувати користувацький (графічний та/або командний) інтерфейс для систем консолідованої інформації та її компонент (БД, СД, БЗ) на підставі існуючої системи документообігу органі­зації з урахуванням її перспективного образу, розробляти інструк­ції користувачу на підставі спроектованого користувацького інтерфейсу.

ПРН 19. Реалізовувати інформаційні вимоги працівників організації (підприємства) з подальшим аналітичним опрацюванням і візуалі­зацією результатів за допомогою мов запитів, об’єктно-орієнтова­них інтерфейсів доступу до інформаційних ресурсів організації, пошукових машин і систем контент-аналізу, реферування текстів з використанням спеціалізованих програм, засобів Business Intelli­gence та оцінювати достовірність результатів інформаційного пошуку.

ПРН 20. Інтерпретувати зміст технічної документації інформаційно-аналітичних систем та їх складових у контексті завдань впровадження системи у контур управління організацією.

ПРН 21. Застосовувати технології менеджменту знань в інформаційно-аналітичній діяльності, зокрема для аналізу і прогнозування розвитку процесів в економіці і підприємництві.

ПРН 22. Інтерпретувати результати застосування методів інтелектуаль­ного аналізу даних для ідентифікації тенденцій розвитку процесів в організації та в економіці і підприємництві загалом.

ПРН 23. Розробляти типові інформаційно-аналітичні документи, зокре­ма реферати, огляди, дайджести, довідки, аналітичні звіти, звіти бізнес-аналітики, в тому числі і з використанням спеціалізованих програмних продуктів та засобів Business Intelligence.

ПРН 24. Організовувати цикл бізнес-розвідки конкурентів для обґрун­тування конкурентних стратегій підприємства (організації), в тому числі з використанням спеціалізованих систем моніторингу Інтернет-простору.

ПРН 25. Організовувати захист інформаційних ресурсів організації та санкціонований доступ до систем консолідації інформації.

[згорнути]
Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпеченняНауково-педагогічні працівники, що забезпечують реалізацію цієї освітньо-професійної програми, відповідають кадровим вимогам ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти.

Підготовку магістрів здійснюють викладачі кафедри інформацій­них систем в менеджменті економічного факультету. Можливе залучення сторонніх фахівців-практиків бізнес-аналітики для роз­роблення навчальних кейсів ситуаційних вправ з дисциплін освіт­ньої програми та керування навчальними проектами. Передбачається запрошувати провідних закордонних фахівців з комп’ютерних наук для читання оглядових лекцій.

Матеріально-технічне забезпеченняНавчання відбувається в аудиторіях, лабораторіях, комп’ютерних класах, сучасній бібліотеці. Усі приміщення, де відбувається навчальний процес,  відповідають будівельним та санітарним нормам, матеріально-технічним вимогам щодо забезпечення провадження освітньої діяльності закладів освіти згідно діючого законодавства України.

Соціальна інфраструктура включає гуртожитки, спортивний комплекс, пункти харчування, поліклініку, бази відпочинку.

Великі лекційні аудиторії обладнані проекторами та комп’ютерами. Для реалізації освітньої програми необхідна достатня кількість персональних комп’ютерів, поєднаних у локальну мережу з під’єднанням до корпоративної мережі університету з виходом у Інтернет та доступом до хмарних сервісів університету. Навчальне освітнє комп’ютерне середовище програми неодмінно має включати промислові СКБД, OLAP-сервери, засоби Business Intelligence, сучасні системи програмування, інформаційно-аналі­тичні комп’ютерні системи, сучасні системи інтелектуального аналізу даних, системи контент-аналізу, CASE-системи для інформаційного моделювання, системи бізнес-реінжинірингу, ІС управління проектами, сучасні статистичні пакети програм, сучасні офісні пакети та пошукові машини.

Зазначені компоненти можуть бути наявні як коробкові продукти в комп’ютерних класах факультету або як сукупності сервісів відповідних серверів в Інтернеті.

Інформаційне та навчально-методичне забезпеченняНаявність авторських розробок (підручників, навчальних посібни­ків, методичних матеріалів) професорсько-викладацького складу. Активне використання інформаційних ресурсів Інтернету (спеціалізованих баз даних як українських, так і закордонних, соціальних мереж, вільного програмного забезпечення, матеріалів сайтів ЗМІ тощо).

Використання інформаційних електронних навчальних ресурсів Університету: платформи Moodle, де розміщуються електронні навчальні курси викладачів для дистанційного навчання; хмарного сервісу MS Office 365, що забезпечує доступ до корпоративної пошти; електронного каталогу Наукової бібліотеки Університету;

організація групової роботи на платформі MS Teams.

Ресурси бібліотеки економічного факультету університету, Наукової бібліотеки Львівського національного університету імені Івана Франка, доступ до бази даних Scopus та Web of Science (періодичні англомовні видання).

Навчальне комп’ютерне середовище забезпечення реалізації освітньої програми передбачає використання таких інформаційних систем у менеджменті: СКБД, OLAP, CRM, BRM, ERP, MES та ін.

[згорнути]
Академічна мобільність

Національно-кредитна мобільністьНа основі двосторонніх договорів між Львівським національним університетом імені Івана Франка та іншими університетами України
Міжнародна кредитна мобільністьУ рамках програми ЄС Erasmus+ на основі двосторонніх догово­рів між Університетом та навчальними закладами країн-партнерів
Навчання іноземних здобувачів вищої освітиНа загальних умовах, за умови знання української мови

[згорнути]
Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

Код н/дКомпоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти, практики, кваліфікаційна роботаКількість кредитівФорма підсумкового

контролю

1234
ОБОВ’ЯЗКОВІ КОМПОНЕНТИ ОП
1. Нормативні навчальні дисципліни
1.1. Цикл загальної підготовки
ЗК 1.1.01Іноземна мова за професійним спрямуванням6екзамен
Загальний обсяг циклу загальної підготовки:6
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки
ПП 1.2.01Методи наукових досліджень6екзамен
ПП 1.2.02Методи наукових досліджень (технології інформаційного менеджменту)6екзамен
ПП 1.2.03Виробнича практика6диф. залік
ПП 1.2.04Виробнича (переддипломна) практика3диф. залік
ПП 1.2.05Атестація:                                              кваліфікаційна магістерська робота12захист магістерської роботи
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки:33
1.2.1. Цикл дисциплін спеціалізації “Консолідована інформація”
ПП 1.2.2.01Вступ до спеціальності (конкурентна розвідка)5екзамен
ПП 1.2.2.02Технології підтримки прийняття рішень4екзамен
ПП 1.2.2.03Інтелектуальні системи аналізу консолідованої інформації4екзамен
ПП 1.2.2.04Технології менеджменту знань3залік
ПП 1.2.2.05Інформаційні технології організації бізнесу3залік
ПП 1.2.2.06Технології проектування й адміністрування сховищ консолідованої інформації4екзамен
ПП 1.2.2.07Курсова робота з дисциплін спеціалізації4диф. залік
Загальний обсяг циклу дисциплін спеціалізації:27
Загальний обсяг обов’язкових компонент66
ВИБІРКОВІ КОМПОНЕНТИ ОП
2. Вибіркові навчальні дисципліни
спеціалізації “Консолідована інформація”
2.1. Дисципліни вільного вибору студента
2.1.1. Цикл загальної підготовки
ЗК 2.1.1.01Дисципліни вільного вибору3залік
Загальний обсяг циклу дисциплін загальної підготовки:3
2.1.2. Цикл професійної та практичної підготовки
ПП 2.1.2.01.1Об’єктно-орієнтоване програмування4залік
ПП 2.1.2.01.2Технології розроблення програмних та інтелектуальних систем
ПП 2.1.2.01.3Візуальне програмування
ПП 2.1.2.02.1Технології проектування та адміністрування баз даних4залік
ПП 2.1.2.02.2Моделі та структури консолідованої інформації
ПП 2.1.2.02.3Теорія управління
ПП 2.1.2.03.1Управління проектами інформатизації4залік
ПП 2.1.2.03.2Технології побудови корпоративних мереж
ПП 2.1.2.03.3Електронне навчання та документообіг
ПП 2.1.2.04.1Математичні методи аналізу консолідованої інформації3залік
ПП 2.1.2.04.2Теорія та розроблення експертних систем
ПП 2.1.2.04.3Теорія інформації
ПП 2.1.2.05.1Інтернет-технології опрацювання консолідованої інформації3залік
ПП 2.1.2.05.2Статистичні методи аналізу консолідованої інформації
ПП 2.1.2.05.3Теорія тестування програмного продукту
ПП 2.1.2.06.1Інформаційна безпека3залік
ПП 2.1.2.06.2Моделі інформаційних операцій
ПП 2.1.2.06.3Інформаційні мережі
Загальний обсяг циклу дисциплін професійної та практичної підготовки:21
Загальний обсяг вибіркових компонент24
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ90

Форма атестації здобувачів вищої освіти

 

Форми атестації здобувачів вищої освітиАтестація випускників освітньо-професійної програми “Консолідована інформація” другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 122 “Комп’ютерні науки” проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної магістерської роботи та завершується видачею документа встановленого зразка про присудження йому ступеня магістра із присвоєнням кваліфікації: Магістр з комп’ютерних наук (Консолідована інформація).

Відкрита і публічна атестація осіб, які здобувають ступінь магістра, повинна забезпечити оцінювання результатів їхнього навчання та рівня сформованості спеціальних компетентностей. Атестація здійснюється атестаційною кваліфікаційною комісією, до складу якої можуть бути залучені представники роботодавців та їхніх об’єднань, закордонних вищих навчальних закладів і науково-дослідних організацій. Публічний захист випускної роботи магістра і атестація здобувача здійснюється відповідно до вимог Тимчасового положення «Про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка».

Вимоги до кваліфікаційної роботи (за наявності)Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складного спеціалізованого завдання або практичної проблеми в сфері інформаційних технологій, що характеризується комплексністю і невизначеністю умов.

У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, фальсифікації та списування. Перед захистом робота проходить перевірку на плагіат за програмою Університету.

Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті закладу вищої освіти або його підрозділу.

 

[згорнути]
Архів освітніх програм