Організація освітнього простору: управління та експертиза

СпеціальністьОсвітні, педагогічні науки
Освітній ступінь
Магістр
Факультет Факультет педагогічної освіти
Гарант освітньої програми
Цюра Світлана Богданівна
Електронна адреса svitlana.tsyura@lnu.edu.ua
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку quality@lnu.edu.ua

 

Загальна інформація

Повна назва закладу вищої освіти та структурного підрозділуЛьвівський національний університет імені Івана Франка,

факультет педагогічної освіти

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналуМагістр освітніх, педагогічних наук.

Професіонал з управління та експертизи освітнього простору.

Офіційна назва освітньої програмиОсвітньо-професійна програма другого (магістерського) рівня вищої освіти «Організація освітнього простору: управління та експертиза»
Тип диплому та обсяг освітньої програмиДиплом магістра – одиничний;

­Обсяг – 90 кредитів ЄКТС

термін навчання 1 рік, 4 місяці

Наявність акредитації
Цикл/рівеньНРК України – 7 рівень, FQ-EHEA  – другий цикл,   EQF-LLL – 7 рівень
ПередумовиНаявність диплома першого (бакалаврського) рівня вищої освіти
Мова(и) викладанняукраїнська, частково англійська
Термін дії освітньої програми До наступного планового оновлення

[згорнути]
Мета освітньої програми

Підготовка професіонала, здатного комплексно розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у професійно-педагогічній діяльності, застосовувати сучасні технології та методи управління;

формування загальних і спеціальних компетентностей діяльності з організації освітнього простору: науково-дослідної, педагогічної, освітньо-експертної.

[згорнути]
Характеристика освітньої програми

Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація (за наявності))Галузь знань – 01 «Освіта/ Педагогіка»

Спеціальність – 011 «Освітні, педагогічні науки»

Спеціалізація – Організація освітнього простору: управління та експертиза

Орієнтація освітньої програмиОсвітньо-професійна

Прикладна

Основний фокус освітньої програми та спеціалізаціїЗагальний. Інтеграція загальнотеоретичної підготовки в галузі наук про освіту, орієнтованої на формування досвіду системного та критичного мислення з підготовкою до проєктування, планування, організації, аналізу та оцінки функціонування освітнього простору навчальних і позанавчальних закладів. Ґрунтовне засвоєння навчальних дисциплін та практичне застосування знань і досягнень теорії та сучасних технологій педагогічної науки в руслі тенденцій розвитку світового освітнього простору.

Акцент на формування вмінь науково-дослідницької та педагогічної діяльності у контексті управління освітніх систем, освітньо-експертних та професійних дій зі стандартизації, сертифікації та якості освіти.

Особливості програмиСпрямованість та підготовка професіонала до вирішення прикладних завдань і проблем ефективного функціонування закладів освіти, дотримання стандартів та якості освітніх послуг. Програма забезпечує засвоєння сучасних знань нормативних актів про освіту, міжнародних декларативних документів та освітніх стандартів, галузевого законодавства та нормативно-інструктивних матеріалів у сфері експертизи, ліцензування й акредитації освітньої діяльності.

Передбачає: наявність загально університетської програми академічної мобільності, викладання дисциплін англійською мовою.

[згорнути]
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштуванняЗгідно з чинною редакцією Національного класифікатора України: Класифікатор професій, магістр освітніх, педагогічних наук має право обіймати такі посади:

2352  Інспектори навчальних закладів.

2419.3 Професіонали державної служби та місцевого самоврядування.

2471 Професіонали з контролю за якістю.

1493 Менеджер (управитель) систем якості.

12.29.4 Керівник підрозділу у сфері освіти та виробничого навчання.

1238 Керівник проектів та програм.

2310 Викладач університету та вищого навчального закладу.

2351.1 Наукові співробітники (методи навчання). 2351.2 Інші професіонали в галузі методів навчання.

2359.2 Інші професіонали в галузі навчання.

Подальше навчанняМожливість продовжити навчання на: третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти (за програмами 8 рівня НРК (PhD) України, третього циклу FO-EHEA та 8 рівня EQF-LLL); освітньому рівні «Магістр» за програмами 7 рівня НРК України  спорідненими спеціальностями галузі знань 01 «Освіта/Педагогіка» або спеціальностями 07 «Управління та адміністрування», 23 «Соціальна робота»

[згорнути]
Викладання та оцінювання

Викладання та навчанняВикладання здійснюється з використанням основних засад: педагогіки партнерства особистісно-орієнтованого навчання, спрямоване на розвиток системного наукового та критичного мислення; електронного навчання в системі Moodle; кредитного-модульного навчання; самоосвіти.

Викладання проводиться у формі: лекцій, мультимедійних лекцій, інтерактивних та онлайн-лекцій, семінарів, практичних занять, занять на базах практик, індивідуальних занять відповідно до

«Положення про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка»

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/06/S22C-6e18062115060-1.pdf

Студентоцентрованість навчання забезпечується загальним підходом до його організації на засадах педагогіки співробітництва та принципами й механізмами закладеними у нормативних документах:

1.     Тимчасове положення «Про порядок забезпечення вільного вибору студентами навчальних дисциплін у Львівському національному університеті імені Івана Франка»

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/01/2015-12-31-polozhennia.pdf

2.     Положення про студентське самоврядування Львівського національного університету імені Івана Франка

https://students.lnu.edu.ua/self-government/regulation/

3.     Положення про опитування студентів, працівників, викладачів, випускників та роботодавців щодо якості освітнього процесу

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/01/reg_survey_quality.pdf

ОцінюванняОцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за системою ECTS та національною шкалою оцінювання.

Поточний контроль: усне та письмове опитування, оцінка роботи в малих групах, тестування, захист індивідуальних завдань (проєктів).

Підсумковий контроль – екзамени та заліки з урахуванням накопичених балів поточного контролю.

Порядок та процедури  оцінювання, здачі й перескладання, повторного вивчення дисциплін унормовані відповідно до:

1. Положення про систему внутрішнього забезпечення якості освіти у Львівському національному університеті імені Івана Франка https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/11/reg_internal-quality.pdf

2. Положення про контроль та оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/03/reg_education-results.pdf

3. Порядок повторного вивчення окремих дисциплін

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/02/reg_repeated_cources.pdf

Академічна доброчесність визначається як норма і одна із найважливіших засад організації освітнього процесу, її дотримання учасниками освітнього процесу унормовують :

1.     «Положення про забезпечення академічної доброчесності у Львівському національному університеті імені Івана Франка» від 31 жовтня 2018.

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2019/06/reg_academic_virtue.pdf

2.     Кодекс академічної доброчесності Львівського національного університету імені Івана Франка

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/02/code_academic_virtue.docx

3.     Декларація про дотримання академічної доброчесності працівником у Львівському національному університеті імені Івана Франка

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/02/virtue_declaration_employer.docx

4.     Декларація про дотримання академічної доброчесності здобувачем вищої освіти у Львівському національному університеті імені Івана Франка

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/02/virtue_declaration_applicant.docx

[згорнути]
Програмні компетентності

Інтегральна компетентність

 

Здатність розв’язувати складні завдання та проблеми в освітньо-педагогічній діяльності, що передбачає проведення досліджень та впровадження інновацій, характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності (ЗК)ЗК 1. Здатність до моделювання  системи і визначення пріоритетних завдань професійної діяльності в закладах освіти з урахуванням психолого-педагогічних знань, умінь та навиків; організації навчально-виховного процесу; експертно-якісного аналізу; прийняття управлінських педагогічно доцільних рішень.

ЗК 2. Здатність до розвитку концептуального й комплексного бачення діяльності викладача наук про освіту, професійних дій, що базуються на педагогічній етиці, соціальній відповідальності та громадянській свідомості.

ЗК 3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, застосовування знань у практичних ситуаціях.

ЗК 4. Здатність фахово володіти державною та спілкуватися іноземною мовою.

ЗК 5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК 6. Здатність генерувати нові ідеї, виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК 7. Здатність працювати в команді та автономно.

ЗК 8. Здатність розробляти та управляти проектами.

ЗК 9. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт.

ЗК 10. Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК 11. Здатність проводити науково-дослідну роботу на відповідному рівні.

ЗК 12. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

Фахові компетентності спеціальності (ФК)ФК 1. Здатність до аналізу, порівняння, практичного впровадження та популяризації основних теоретичних засад сучасної гуманістичної філософії освіти,   загальних основ педагогічних знань, педагогіки партнерства, концепцій управління закладами освіти (стратегічного, програмно-цільового, маркетингового, компетентнісного).

ФК 2. Здатність до аналізу, осмислення та оцінки наукової інформації, обґрунтування методології й застосування методів науково-педагогічного дослідження, організації освітнього простору в науково-експериментальних умовах.

ФК 3. Здатність проектувати, планувати та здійснювати наукове дослідження,  оприлюднювати його результати, у тому числі й іноземною мовою, впроваджувати їх у напрямі розвитку відповідно до освітньої політики закладу, країни.

ФК 4. Здатність розвивати системне науково-педагогічне мислення, уміння працювати з інформацією, бути джерелом її творення,  застосовувати набуті теоретичні знання у   професійній діяльності викладача, менеджера освіти, експерта якості освіти; застосовувати основні техніки критичного, креативного мислення для проектування, планування, аналізу професійних ситуацій та оцінки фахових дій.

ФК 5. Здатність використовувати сучасні психолого-педагогічні знання про закономірності, чинники та фактори розвитку психічних якостей, пізнавальних процесів у дитячому, юнацькому та дорослому віці та розуміти  професійну відповідальність за організацію й управління навчально-виховним процесом.

ФК 6. Здатність до здійснення цілеспрямованої діяльності з проектування освітнього процесу та аналізу й оцінки його стандартів і компонентів відповідно до цілей, завдань освіти визначеного рівня та  розроблення нормативної, організаційної й навчально-методичної документації, навчальних матеріалів та навчально-методичних комплексів.

ФК 7. Здатність використовувати й розвивати на основі компетентісного та особистісно орієнтованих підходів процесуальну складову освітнього процесу – форми, методи, засоби організації навчальної діяльності з учнями, студентами, педагогічними працівниками.

ФК 8. Здатність розробляти і реалізовувати стратегію розвитку та ефективну організацію роботи навчального і позанавчального закладу, підрозділу, проєктної групи, експертної групи, згідно  з основними вимогами до професійної діяльності менеджера освіти, керівника підрозділу, експертної групи.

ФК 9. Здатність до планування, ефективного використання та розвитку: людських ресурсів в організації; ефективної комунікації; успішної команди професіоналів; лідерських якостей; особистої та виконавчої відповідальності; зв’язків із громадськістю й засобами масової інформації; позитивного іміджу закладу, підрозділу, групи.

ФК 10. Здатність ухвалювати управлінські рішення, ефективно здійснювати контроль, моніторинг та оцінювання діяльності організації, вміння використовувати концепції та інструментарій менеджменту, зокрема у відповідності до міжнародних стандартів, потреб ринку праці.

ФК 11. Здатність керуватися галузевими стандартами України, нормативними актами, документами про ліцензування, акредитацію і процедури визначення рівня якості освіти закладів освіти різного рівня,  проводити експертну оцінку доцільності та ефективності реалізації міжнародних, регіональних, національних освітніх проектів і програм.

ФК 12. Здатність забезпечувати критичний аналіз і проводити експертні заходи та формулювати експертну оцінку освітніх ресурсів, інтернет-ресурсів, програм, навчальних видань, технологій, методик і методів на основі критеріїв розвитку системи освіти України у контексті процесів глобалізації та євроінтеграції.

ФК 13. Здатність критично аналізувати і вдосконалювати моніторинг якості освіти, оперувати вимогами, методами моніторингу та оцінювання якості, порівнювати види оцінювання та завдання моніторингових досліджень.

ФК 14. Здатність проектувати план експертних дій та аналізувати діяльність закладів освіти за критеріями визначеної таксономії цілей навчання, здійснювати аналіз та інтерпретацію досягнутих програмних компетентностей і навчальних досягнень.

ФК 15. Здатність використовувати теоретичні знання та практичні навички з інформаційних та комунікативних технологій для  налагодження конструктивної взаємодії у професійній сфері та позапрофесійній сфері.

ФК 16. Здатність застосовувати конструктивні технології прийняття колективних рішень, враховуючи інтереси особистості і потреби групи, організовувати власні професійні дії та діяльність студентів, учнів, працівників як в автономному режимі, так і в рамках співпраці, у тому числі й зі широким соціальним середовищем.

ФК 17. Здатність створювати належний психологічний клімат у професійному колективі, учнівській (студентській) групі, формувати психологічну готовність до діяльності та взаємодії, здатність до розв’язання професійно-педагогічних задач, розуміння сутності та соціального значення своєї професії.

[згорнути]
Програмні результати навчання (ПРН)

Знання

(Knowledge)

 

ПРН 1. Визначати теоретичні завдання і практичні проблеми у професійній педагогічній діяльності з метою організації освітнього простору, розвитку особистого досвіду та майстерності.

ПРН 2. Визначати пріоритетні завдання діяльності закладів освіти з урахуванням засад сучасної філософії освіти, загальних основ педагогічних знань, педагогіки партнерства, концепцій управління закладами освіти.

ПРН 3. Обговорювати й систематизувати психолого-педагогічні знання про закономірності, чинники та фактори розвитку пізнавальних процесів, психічних процесів (індивідуальних та групових) у дитячому, юнацькому та дорослому віці.

ПРН 4. Оцінювати та впорядковувати наукову інформацію, вибирати й обґрунтовувати методологію,   методи науково-педагогічного дослідження, організовувати науково-експериментальні умови та проводити наукове дослідження.

ПРН 5. Знаходити рішення щодо стратегії розвитку й умов ефективної організації роботи навчального та позанавчального закладу, підрозділу, проєктної групи, експертної групи.

ПРН 6. Застосовувати системне наукове, критичне мислення для планування професійних дій, використання ефективних технологій управління освітніми системами, процедур оцінювання якості й експертизи освітніх систем.

ПРН 7. Визначати та розширювати знання про процесуальний компонент освітнього процесу – форми, методи, засоби навчальної та позанавчальної діяльності з учнями, студентами, потенційні можливості їх персонального освітнього простору, інформаційно-комунікаційних технологій.

Уміння

(Skills)

 

ПРН 8. Застосовувати й розвивати загальні уміння організації процесу навчання, його сучасні форми, методи, засоби.

ПРН 9. Демонструвати проєкти, оприлюднювати  результати наукових досліджень і звіти з роботи груп, у тому числі й іноземною мовою.

ПРН 10. Приймати управлінські рішення,    виконувати процедури контролю, моніторингу та оцінювання діяльності працівників, використовувати інструментарій сучасного менеджменту, інформаційно-комунікативні технології.

ПРН 11. Оперувати вимогами, методами моніторингу та видами оцінювання якості освіти, у тому числі й інклюзивної.

ПРН 12. Застосовувати процедури визначення рівня якості освіти, проводити експертну оцінку освітніх проектів і програм.

ПРН 13. Оцінювати освітні програми за критеріями таксономії цілей навчання, робити висновок про дотримання стандартів, нормативних актів.

ПРН 14. Проєктувати, аналізувати і оцінювати   результати освітнього процесу відповідно до цілей, завдань освіти визначеного рівня.

ПРН 15. Аналізувати нормативні документи, вивчати й розробляти навчально-методичні матеріали.

Комунікація

(Communication)

 

ПРН 16. Рекомендувати та пояснювати впровадження нових ідей, напрямів діяльності відповідно до освітньої політики закладу, країни.

ПРН 17. Аналізувати та інтерпретувати цілі, мотивацію діяльності учнів, студентів (групи, організації) та популяризувати  їх у соціальному середовищі у контексті завдань педагогіки партнерства

ПРН 18. Аналізувати й пояснювати хід експертних заходів, формулювати та оприлюднювати експертну оцінку освітніх ресурсів, інтернет-ресурсів, програм, технологій.

ПРН 19. Встановлювати ефективну комунікацію в навчальній групі, поєднувати людей в успішну команду професіоналів, створювати умови для розвитку лідерських якостей, конструктивної взаємодії у професійній сфері та у соціальному середовищі.

ПРН 20. Створювати сприятливий психологічний клімат в колективі, формувати готовність до діяльності та взаємодії, розв’язання навчальних та інших професійних завдань, створювати умови запобігання явищ мобінгу і булінгу.

ПРН 21. Використовувати ресурси та засоби   інформаційних та комунікаційних технологій для досягнення управлінських і навчальних цілей, розвитку зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.  

Автономія та відповідальність

(Responsibility)

 

ПРН 22. Аргументувати своє бачення спрямованості діяльності викладача наук про освіту, професійних дій, що базуються на педагогічній етиці, соціальній відповідальності та громадянській свідомості.

ПРН 23. Демонструвати та інтерпретувати професійну відповідальність за організацію й управління освітнім процесом.

ПРН 24. Оцінювати використання людських ресурсів в організації, розділяти особисту та виконавчу відповідальність, знаходити рішення й делегувати відповідальність.

ПРН 25. Поєднувати конструктивні технології прийняття колективних рішень, організовувати власну професійну діяльність в автономному режимі та в рамках співпраці.

[згорнути]
Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпеченняУсі науково-педагогічні працівники, які забезпечують реалізацію освітньої програми, мають кваліфікацію, що відповідає профілю програми та напряму дисциплін, які викладають, а також відповідний стаж науково-педагогічної роботи й наукові результати, що відповідають вимогам чинних ліцензійних умов.
Матеріально-технічне забезпеченняНавчальні приміщення для проведення лекційних та семінарсько-практичних занять відповідають вимогам правил пожежної безпеки та санітарним нормам. Матеріально-технічна база забезпечує проведення всіх видів навчальних занять та науково-дослідної роботи студентів. Виконання навчального плану  забезпечене навчальними приміщеннями, мультимедійним обладнанням, комп’ютерним класом факультету, необхідним програмним забезпеченням і необмеженим доступом до Інтернет-мережі. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура. Кількість місць у гуртожитках відповідає вимогам.
Інформаційне та навчально-методичне забезпеченняНавчально-методичне забезпечення включає: навчальні та робочі програми, силабус дисципліни; навчальні посібники, методичні рекомендації та матеріали до семінарсько-практичних занять і самостійної роботи студентів; програми практик, орієнтовні напрями дослідження та посібник для написання магістерських робіт.

Інформаційне забезпечення: доступ до офіційного веб-сайту закладу та його електронних і бібліотечних ресурсів, системи електронного навчання Moodle, навчальна, наукова, навчально-методична література, фахові журнали.

[згорнути]
Академічна мобільність

Національна кредитна мобільністьАкадемічну мобільність регламентують:

1.Тимчасове положення про порядок організації академічної мобільності здобувачів вищої освіти у Львівському національному університеті імені Івана Франка від 27 січня 2016. https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2016/01/ifnul_academic_mobility.pdf

3. Положення про порядок визнання здобутих в іноземних вищих навчальних закладах документів про вищу освіту Львівським національним університетом імені Івана Франка

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/05/reg_others_docs.pdf

4. Порядок визнання у Львівському національному університеті імені Івана Франка результатів навчання, здобутих у неформальній та інформальній освіті

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/01/reg_inf-educations-results.pdf

5. Угода про організацію академічних обмінів з ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»

6. Угода про співпрацю з Донецьким національним університетом

7.  Угода про співпрацю з Кіровоградським державним педагогічним університетом імені Володимира Винниченка.

Міжнародна кредитна мобільністьПоточні конкурси програми Еразмус+: КА 1 – Навчальна кредитна мобільність за участю Львівського національного університету імені Івана Франка

1. Pädagogische Hochschule Wien, University College of Teacher Education in Vienna, Austria

Університетський коледж педагогічної освіти у Відні, Австрія

011 Education, магістерський рівень, 2019-2020, 2020-2021

2. Pädagogische Hochschule Kärnten (Klagenfurt), Austria

Університетський коледж педагогічної освіти у Каринтії, м. Клагенфурт, Австрія

011 Education, магістерський рівень, 2019-2020, 2020-2021

3. University of Turku, Finland

Університет Турку, м. Турку, Фінляндія

All subject areas, усі галузі, магістерський рівень, 2019-2020, 2020-2021

4. Bremen Universität, Germany

Бременський університет, м. Бремен, Німеччина

Education, магістерський рівень, 2020-2021

1.     University of Warsaw, Poland

Варшавський університет, м. Варшава, Польща

All subject areas, усі галузі, магістерський рівень, 2019-2020, 2020-2021

2.     University of Rzeszow, Poland

Жешувський університет, м. Жешув, Польща

All areas, усі галузі, магістерський рівень, 2019-2020, 2020-2021

3.     Cadiz University, Spain

Університет Кадіса, м. Кадіс, Іспанія

All subject areas, усі галузі, магістерський рівень, 2019-2020

Навчання іноземних здобувачів освітиНа загальних умовах. Для освітнього рівня магістр за даним напрямом підготовки не передбачено (не ліцензовано)

[згорнути]
Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

Код н/д

За навч. планом

Компоненти освітньої програми

(навчальні дисципліни,  практики, кваліфікаційна робота)

Кількість

кредитів

Форма

підсумкового

контролю

    
Обов’язкові компоненти ОП
1. Нормативні навчальні дисципліни

1.1. Цикл загальної підготовки

ЗК 1.1.01Іноземна мова професійного спрямування4екзамен
ЗК 1.1.02Педагогіка вищої школи3екзамен
ЗК 1.1.03Психологія вищої школи3екзамен
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки
ПП 1.2.01Професійна майстерність організатора освітнього простору4екзамен
ПП 1.2.02Методологія та методи наукових досліджень якості освіти4екзамен
ПП 1.2.03Педагогічна (асистентська) практика9диф. залік
ПП 1.2.04Кваліфікаційна  робота12захист МР
ПП 1.2.05Атестаційний комплексний кваліфікаційний екзамен3екзамен
Спеціалізація “Організація освітнього простору: управління та експертиза”
ПП1.2.1.01Експертна діяльність в галузі освіти4екзамен
ПП1.2.1.02Моніторинг та оцінювання якості освіти4екзамен
ПП1.2.1.03Управлінський процес в сучасних закладах освіти3екзамен
ПП1.2.1.04Дистанційна освіта. Інформаційні технології освітнього простору4залік
ПП1.2.1.05Сучасні освітні технології3залік
ПП1.2.1.06Педагогічна практика (зі спеціалізації)6диф. залік
Загальний обсяг обов’язкових компонент:66
Вибіркові компоненти ОП
Дисципліни вільного вибору студента
2.1.1.         Цикл загальної підготовки
ЗК 2.1.1.01Дисципліна вільного вибору3залік
2.1.2.         Цикл професійної та практичної підготовки
ПП2.1.2.01Організація інклюзивного освітнього простору 

4

 

залік

Організація проектної діяльності в освітньому середовищі
ПП2.1.2.02Формування стандартів змісту шкільної освіти: Україна і Європейський Союз 

4

 

залік

Теорія і практика організації міжособистісної взаємодії
ПП2.1.2.03Конфлікти в педагогічній діяльності (англ. мовою) 

4

 

залік

Освітологія
ПП2.1.2.04Організація персонального середовища навчання у середній і вищій школі 

5

 

залік

Музейна педагогіка
ПП2.1.2.05Організація інтелектуального дозвілля 

4

 

залік

Організація освітнього простору для обдарованих дітей
Загальний обсяг вибіркових компонент:24
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ90

Форма атестації здобувачів вищої освіти

 Атестація випускників освітньо-професійної програми «Організація освітнього простору: управління та експертиза» за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» проводиться у формі:

1) захисту кваліфікаційної магістерської роботи в екзаменаційній комісії;

2) складання державного комплексного екзамену з дисциплін: «Моніторинг та оцінювання якості освіти», «Експертна діяльність в галузі освіти», «Управлінський процес в сучасних закладах освіти»

та завершується виданням документа встановленого зразка про присудження ступеня магістра із присвоєнням кваліфікації: «Магістр освітніх, педагогічних наук.

Професіонал з управління та експертизи освітнього простору».

Атестація здійснюється відкрито і публічно.

[згорнути]