Менеджмент організацій і адміністрування

СпеціальністьМенеджмент
Освітній ступінь
Магістр
Факультет Економічний факультет
Гарант освітньої програми
Кундицький Олександр Олександрович
Електронна адреса oleksandr.kundytskyy@lnu.edu.ua
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку quality@lnu.edu.ua

 

Загальна інформація

Повна назва
закладу вищої освіти
та структурного підрозділу
Львівський національний університет імені Івана Франка,

економічний факультет,

кафедра менеджменту

 

 

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналумагістр

магістр з менеджменту

Офіційна назва освітньої програмиМенеджмент організацій і адміністрування
Тип диплому та обсяг освітньої програмиДиплом магістра, одиничний

90 кредитів ЄКТС, термін навчання 1 рік 4 місяці

Наявність акредитаціїСертифікат про акредитацію з ГЗ 07 „Управління та адміністрування” спеціальності 073 “Менеджмент”серія НД, № 1492507 (наказ МОН України від 2 жовтня 2014 року № 2866л). Термін дії до 1 липня 2024 року)
Цикл/рівеньНРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл,
ЕQF-LLL – 7 рівень
ПередумовиНаявність здобутої вищої освіти ступеня бакалавра або ОКР спеціаліста
Мова(и) викладанняУкраїнська мова
Термін дії освітньої програмидо наступного планового оновлення, не перевищуючи термін акредитації

[згорнути]
Мета освітньої програми

Підготувати висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців у галузі управління та адміністрування, надати теоретичні знання та практичні уміння і навички, достатні для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 073 “Менеджмент”, підготувати магістрів для можливого подальшого навчання за обраною програмою на третьому (професійно-науковому) рівні вищої освіти.

[згорнути]
Характеристика освітньої програми

Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація)07 Управління та адміністрування

073 Менеджмент

 

Орієнтація освітньої програмиОсвітньо-професійна програма
Основний фокус освітньої програми
та спеціалізації
Управлінська діяльність суб’єкта господарювання у ринковому бізнес-середовищі для реалізації його економічних та соціальних інтересів.
Особливості програмиМагістри з менеджменту організацій і адміністрування повинні оволодіти системою загальнонаукових та спеціальних методів, професійними методиками і технологіями, необхідними для забезпечення ефективної управлінської діяльності, а також бути здатними вирішувати певні проблеми та завдання при умові оволодіння системою компетентностей. Програма забезпечує навчання та розвиток майбутніх менеджерів, готових до ризику, ініціативних, креативних, здатних швидко адаптуватись до умов сучасного бізнес-середовища. Для цього до навчального процесу залучаються практикуючі менеджери провідних вітчизняних та міжнародних компаній (гостьові лектори), магістри-випускники спеціальності, окремі навчальні курси викладаються іноземною мовою (англійська, німецька, польська), заохочується наукова робота магістрів через залучення їх до підготовки наукових робіт різного характеру, участь у конференціях, семінарах. Свої практичні навики та вміння магістри можуть  апробовувати шляхом участі  у підготовці різноманітних проєктів та професійно-орієнтаційних заходів (дні кар’єри, дні відкритих дверей, круглі столи тощо), а також проходячи переддипломну практику у компаніях, з якими є відповідні угоди.

[згорнути]
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштуванняРобочі місця на підприємствах будь-якої організаційно-правої форми і форми власності, в яких випускники працюють у якості керівників або виконавців різноманітних служб апарату управління; органи державного та муніципального управління; структури, в яких випускники є підприємцями, що створюють та розвивають власну справу; науково-дослідницькі організації, пов’язані з вирішенням управлінських проблем.

Випускники можуть працювати згідно ДК 003:2010 (класифікатор професій) на первинних посадах: 1231, 1499 Менеджер (управитель), 1229.1 Керівники апарату місцевих органів державної влади: головний фахівець, начальник служби (відділу), керівник структурного підрозділу; 1474.4 Менеджер (управитель) з адміністративної діяльності; 1479 Менеджер (управитель) з організації консультаційних послуг; 1477.1 Менеджер (управитель) з персоналу; 1473 Менеджер (управитель) у сфері надання інформації; 1483 Менеджер (управитель) у соціальній сфері; 1493 Менеджер (управитель) системи якості у державному управлінні; 1491 Менеджер (управитель) підприємства житлово-комунального господарства; 1475.4 Менеджер (управитель) з маркетингу, з логістики; 1475.4 Менеджер (управитель) з постачання; 2320 Викладачі середніх навчальних закладів; 2310.2 Інші викладачі університетів та вищих навчальних закладів; 2412.2 Професіонали в галузі праці та зайнятості та інші.

Подальше навчанняМожливе подальше продовження освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти, а також підвищення кваліфікації і отримання додаткової післядипломної освіти або навчання за іншою освітньою програмою

[згорнути]
Викладання та оцінювання

Викладання та навчанняВикладання здійснюється на основі студенто-орієнтованого підходу та самонавчання. Використовується поєднання таких форм навчання як лекції, семінарські і практичні заняття, самостійна робота, системи електронного навчання на платформі Moodle, консультації із викладачами, письмові екзамени, заліки, вебінари, групові проєкти, дискусії, публічні виступи, індивідуальні науково-дослідні роботи,  проходження практики, підготовка кваліфікаційної роботи магістра. При потребі, можлива організація дистанційного навчання на базі системи електронного навчання Moodle, Microsoft Teams, Google Meet, Zoom та інших.  Очікується, що студенти виконають декілька видів письмових робіт (тестування, індивідуальне завдання, есе, вирішення ситуаційних завдань і кейсів, написання іспиту, звітів), які будуть їх оригінальними дослідженнями чи міркуваннями. Відвідання занять є важливою складовою навчання.
ОцінюванняОцінювання проводиться за 100-бальною шкалою, згідно Тимчасового положення про організацію освітнього процесу в ЛНУ ім. Івана Франка від 25 листопада 2015р. Бали нараховуються за наступним співвідношенням:

–          практичні (семінарські) заняття: 20 % семестрової оцінки; максимальна кількість балів – 20.

–          контрольні заміри (модулі): 20 % семестрової оцінки; максимальна кількість балів – 20.

–          індивідуальне завдання: 10 % семестрової оцінки; максимальна кількість балів – 10.

–          іспит: 50% семестрової оцінки; максимальна кількість балів 50.

[згорнути]
Програмні компетентності

Інтегральна компетентність (ІК)Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог
Загальні компетентності (ЗК)ЗК1. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні;

ЗК2. Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);

ЗК3. Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій;

ЗК4. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети;

ЗК5. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів);

ЗК6. Здатність генерувати нові ідеї (креативність);

ЗК7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

Фахові компетентності спеціальності (ФК)

 

ФК1. Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, у тому числі відповідно до  визначених цілей та міжнародних стандартів;

ФК2. Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани;

ФК3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту;

ФК4. Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів  організації;

ФК5. Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації у процесі управління;

ФК6. Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх у процесі управління людьми;

ФК7. Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість;

ФК8. Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом;

ФК9. Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, ухвалювати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію;

ФК10. Здатність до самостійного опанування новими знаннями, використання сучасних освітніх та дослідницьких технологій у сфері менеджменту.

[згорнути]
Програмні результати навчання (ПРН)

 ПРН 1. Організовувати та здійснювати комунікації з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті;

ПРН 2. Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення;

ПРН 3. Виявляти навички ухвалення та забезпечення реалізації  управлінських рішень;

ПРН 4. Застосовувати концепції, методи та інструменти менеджменту для  результативного та ефективного управління організацією;

ПРН 5. Застосовувати навички розробки проєктів;

ПРН 6. Практикувати використання сучасних інформаційно-комунікативних  технологій для управління;

ПРН 7. Обгрунтовувати точку зору у дискусії на основі етичних міркувань, соціально відповідально;

ПРН 8. Демонструвати вміння взаємодії з людьми та вплив на їх поведінку;

ПРН 9. Виявляти здатність до саморозвитку, навчання та ефективного самоменеджменту;

ПРН 10. Демонструвати комунікативні, дослідницькі, технологічні та крос-культурні навички, необхідні для аналізу бізнес-ситуацій, готувати і презентувати управлінські рішення;

ПРН 11. Управляти людьми, процесами та ресурсами в диверсифікованій організації;

ПРН 12. Координувати аспекти діяльності бізнес-організацій, які сприяють ефективності її роботи;

ПРН 13. Визначати функціональні області управлінської діяльності суб’єкта ринку та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, що характеризують результативність такої діяльності;

ПРН 14. Розробляти та впроваджувати запобіжні заходи щодо потенційних кризових ситуацій у діяльності корпоративної організації;

ПРН 15. Організовувати порівняльно-аналітичний моніторинг споживчої якості продукції конкурентів, дослідження реакції споживачів на якість продукції;

ПРН 16. Регулювати внутрішньо-корпоративні відносини, нейтралізувати конфліктні ситуації, пов’язані з протиріччями інтересів акціонерів і посадових осіб акціонерного товариства.

ПРН 17. Визначати технології управління суб’єктом публічної сфери, що є раціональною за ознаками досягнення мети діяльності та ресурсами, що використовуються, з урахуванням особливостей цього суб’єкта;

ПРН 18. Застосовувати методи та критерії оцінювання результативності та ефективності адміністрування, у тому числі публічному, в умовах соціально-економічних змін;

ПРН 19. Самостійно шукати та аналізувати різноманітні джерела інформації для проведення наукових досліджень систем і процесів менеджменту організацій і адміністрування;

ПРН 20. Критично аналізувати, оцінювати та синтезувати ідеї щодо інноваційних, екоінноваційних та інвестиційних можливостей підприємства.

[згорнути]
Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпеченняНавчальний процес за освітньо-професійною програмою забезпечують науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та інших кафедр (4 доктори наук, 11 кандидатів наук). Практично-орієнтований характер освітньої програми передбачає участь фахівців-практиків (як гостьові лектори), кваліфікація яких відповідає напряму програми.
Матеріально-технічне забезпеченняВикористання аудиторного фонду економічного факультету, 3-х комп’ютерних класів, що оснащені сучасними комп’ютерами, навчальні аудиторії з мультимедійною технікою та інтернетом, сучасний студентський простір у бібліотеці економічного факультету та іншої інфраструктури Університету.
Інформаційне та навчально-методичне забезпеченняСилабуси та програми навчальних дисциплін, матеріали курсів лекцій, навчальні посібники та підручники викладачів кафедри, електронний каталог Наукової бібліотеки Університету, бібліотеки економічного факультету і кафедри менеджменту, система дистанційного навчання Університету на базі Microsoft Teams, розроблені електронні курси, у т.ч. сертифіковані, з навчальних дисциплін у системі Moodle.

[згорнути]
Академічна мобільність

Національна кредитна мобільністьМоже реалізовуватись на основі двосторонніх договорів між Університетом та іншими університетами України про встановлення науково-освітянських відносин.
Міжнародна кредитна мобільністьІндивідуальна, у рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між Університетом та вищими навчальними закладами країн-партнерів. Перелік чинних договорів та програм розміщений на веб сторінці Відділу міжнародних зв’язків Університету за посиланням https://international.lnu.edu.ua/international-partners-and-agreements/
Навчання іноземних здобувачів вищої освітиМожливе після вивчення курсу української мови та згідно правил прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка

[згорнути]
Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

Код н/пКомпоненти освітньої програми

(навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)

Кількість кредитівФорма підсумкового контролю
1234
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1.Цикл загальної підготовки
ЗК 1.1.01Економічний механізм ділової організації4іспит
ЗК 1.1.02Управління змінами (+ курсова робота)5іспит,

диф. залік

Загальний обсяг:9
1.2.Цикл професійної та практичної підготовки
ПП 1.2.01Фінансовий менеджмент5іспит
ПП 1.2.02Економічна безпека і антикризове управління4іспит
ПП 1.2.03Корпоративне управління4іспит
ПП 1.2.04Виробнича практика6диф. залік
ПП 1.2.05Виробнича (переддипломна практика)3диф. залік
ПП 1.2.06Атестація: кваліфікаційна робота магістра12
 Загальний обсяг:34
1.2.1. “Менеджмент організацій і адміністрування”
ПП 1.2.1.01Публічне адміністрування5іспит
ПП 1.2.1.02Управління проєктами5іспит
ПП 1.2.1.03Економіка і управління міжнародними організаціями4іспит
ПП 1.2.1.04Управління якістю3іспит
ПП 1.2.1.05Управлінське консультування4іспит
ПП 1.2.1.06Психологія лідерства3залік
 Загальний обсяг:24
Загальний обсяг нормативних навчальних дисциплін67
2.      ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
2.1.Дисципліни вільного вибору студента
2.1.1.      Цикл загальної підготовки
ЗК 2.1.1.01Дисципліни вільного вибору студента загальної підготовки3залік
Загальний обсяг:3
2.1.2.      Цикл професійної та практичної підготовки
ПП 2.1.2.01

ПП 2.1.2.02

ПП 2.1.2.03

Договірно-правове регулювання5залік
Договірний менеджмент
Правове регулювання проєктної діяльності
ПП 2.1.2.04

ПП 2.1.2.05

 

ПП 2.1.2.06

Управління знаннями3залік
Сучасні технології управління людськими ресурсами
Стратегічне лідерство в умовах змін
ПП 2.1.2.07

ПП 2.1.2.08

ПП 2.1.2.09

ПП 2.1.2.10

Управління інноваційним потенціалом3залік
Екоінноваційний менеджмент
Сучасні технології бізнес-адміністрування
Бізнес-коучинг
ПП. 2.1.2.11

ПП 2.1.2.12

ПП 2.1.2.13

 

ПП 2.1.2.14

Корпоративна соціальна відповідальність3залік
Управління екологічною безпекою
Управління комунікаційними процесами на підприємстві
Психологія відбору кадрів
ПП 2.1.2.15

ПП 2.1.2.16

ПП 2.1.2.17

 

ПП 2.1.2.18

Теорія змін3залік
Управління результативністю
Управління ефективністю
Стратегічне управління конкурентоспроможністю організації
ПП 2.1.2.19

ПП 2.1.2.20

ПП 2.1.2.21

 

ПП 2.1.2.22

Науковий семінар3залік
Методологія і організація наукових досліджень
Інформаційні технології у системі наукових досліджень
Основи креативного мислення
Загальний обсяг:20
Загальний обсяг вибіркових навчальних дисциплін23
Загальний обсяг освітньої програми:90

Випускна атестація освітньо-професійної програми „Менеджмент організацій і адміністрування” спеціальності 073 „Менеджмент” проводиться на основі оцінювання результатів навчання та рівня сформованості відповідних компетентностей.

Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи. Атестація здійснюється атестаційною комісією відкрито і гласно.

Процедуру перевірки кваліфікаційної роботи на плагіат визначає Університет. Порядок та вимоги до оприлюднення визначає Університет.

Атестація випускників повинна забезпечити оцінювання результатів навчання та рівня сформованості спеціальних компетентностей у відповідності з Положенням „Про екзаменаційну комісію у Львівському національному університеті імені Івана Франка”.

Атестація випускників завершується видачею документу встановленого зразка про присудження йому ступеня магістра із присвоєнням кваліфікації: магістр з менеджменту.

[згорнути]
Архів освітніх програм