Спеціальність | Економіка |
Освітній ступінь | Бакалавр |
Факультет | Економічний факультет |
Гарант освітньої програми | Артим-Дрогомирецька Зоряна Богданівна |
Електронна адреса | zoriana.artym-drohomyretska@lnu.edu.ua |
Повна назва вищого навчального закладу та структурного підрозділу | Львівський національний університет імені Івана Франка, економічний факультет |
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу | Бакалавр Бакалавр з економіки за спеціалізацією «Економічна кібернетика» |
Офіційна назва освітньої програми | Освітньо-професійна програма «Економічна кібернетика» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців, денна/заочна форма навчання |
Наявність акредитації | Міністерство освіти і науки України Сертифікат про акредитацію Серія НД №1492453, Львівський національний університет імені Івана Франка відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 22 вересня 2014 р. №112 (наказ МОН України від 02.10.2014 №2866л) з галузі знань (спеціальності) 05 Соціальні та поведінкові науки 051 Економіка визнано акредитованим за рівнем бакалавр (на підставі наказу МОН України від 19.12.2016 № 1565). Термін дії сертифіката до 01 липня 2024 р. |
Цикл/рівень | Перший (бакалаврський) рівень НРК України – 6 рівень, FQ-EHEA – перший цикл, EQF-LLL -6 рівень |
Передумови | Повна загальна середня освіта та згідно з Правилами прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка |
Мова(-и) викладання | Українська |
Термін дії освітньої програми | 5 років (до наступного планового оновлення, не перевищуючи період акредитації) |
Підготувати висококваліфікованих фахівців у сфері економіки здатних здійснювати аналітичні дослідження, розробляти і впроваджувати ефективні господарські рішення для підвищення ефективності діяльності підприємств, установ та організацій за умов невизначеності ринкового середовища та глобалізаційних викликів. Сформувати у майбутніх економістів-аналітиків сучасного рівня знань та навичок аналізу та моделювання процесів функціонування та розвитку соціально-економічних систем, володіння математичним інструментарієм теорії прийняття рішень, набуття практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій для розв’язування різноманітних економічних задач.
Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація) | 05 “Соціальні та поведінкові науки” 051 “Економіка” “Економічна кібернетика”
Об’єкт вивчення та/або діяльності: закономірності функціонування та розвитку соціально-економічних систем, соціально-економічних процесів, їх моделювання, прогнозування та регулювання, мотивація і поведінка економічних суб’єктів.
Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням, теоретичними знаннями і практичними навичками, необхідними для розв’язання завдань предметної області. Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, концепції, принципи економічних наук.
Методи, методики та технології: загальнонаукові методи пізнання та дослідницької діяльності, математичні та статистичні методи економічного аналізу, економіко-математичне моделювання, інформаційно-комунікаційні технології досліджень, розповсюдження, та презентацій результатів досліджень.
Інструментарій та обладнання: сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються у професійній діяльності. |
Орієнтація освітньої програми | Освітньо-професійна |
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації | Програма дає можливість набути комплексні знання та професійні навички у сфері аналізу, моделювання та управління процесами функціонування та розвитку соціально-економічних систем, застосування інформаційних технологій для реалізації теоретичних та прикладних задач. Ключові слова: макроекономіка, мікроекономіка, економіко-математичні методи та моделі, прогнозування соціально-економічних систем, системний аналіз, інформаційні технології в економіці |
Особливості програми | Програма спрямована на формування у майбутніх фахівців сучасних знань та навичок побудови економіко-математичних моделей на макро- та мікрорівнях, здійснення системного аналізу об’єктів та процесів з метою встановлення структурних зв’язків між елементами досліджуваної системи, застосування математичного інструментарію прийняття ефективних рішень, використання інформаційних технологій для реалізації теоретичних та прикладних задач аналізу, моделювання та управління функціонуванням складних економічних систем. |
Придатність до працевлаштування | Місця роботи: підприємства різних організаційно-правових форм незалежно від форм власності та видів економічної діяльності, торговельно-посередницькі організації, експертно-консультацій-ні компанії, наукові та проектні установи, органи державного управління та місцевого самоврядування, громадські організації. Фахівець може займати первинні посади згідно ДК 003:2010:
| ||||||||||||||||||||||
Подальше навчання | Можливість продовжувати освіту за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти. |
Викладання та навчання | Лекції, лабораторні роботи, практичні заняття, самостійна робота з підручниками, навчальними посібниками та конспектами лекцій, консультації з викладачами, виконання курсових робіт, проходження практик, оглядові лекції до державної атестації |
Система оцінювання | Письмові екзамени, заліки, захист курсових робіт, захисти звіту про проходження практики, атестація випускника (державні екзамени) відповідно до вимог положення “Про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка” |
Інтегральна компетентність (ІК) | Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в економічній сфері, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки. | |
Загальні компетентності (ЗК) | ЗК 1. | Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. |
ЗК 2. | Здатність зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. | |
ЗК 3. | Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. | |
ЗК 4. | Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. | |
ЗК 5. | Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. | |
ЗК 6. | Здатність спілкуватися іноземною мовою. | |
ЗК 7. | Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. | |
ЗК 8. | Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. | |
ЗК 9. | Здатність до адаптації та дій в новій ситуації. | |
ЗК 10. | Здатність бути критичним і самокритичним. | |
ЗК 11. | Здатність приймати обґрунтовані рішення. | |
ЗК 12. | Навички міжособистісної взаємодії. | |
ЗК 13. | Здатність діяти соціально відповідально та свідомо. | |
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК) | СК 1. | Здатність виявляти знання та розуміння проблем предметної області, основ функціонування сучасної економіки на мікро-, мезо-, макро- та міжнародному рівнях. |
СК 2. | Здатність здійснювати професійну діяльність у відповідності з чинними нормативними та правовими актами. | |
СК 3. | Розуміння особливостей провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки. | |
СК 4. | Здатність пояснювати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати. | |
СК 5. | Розуміння особливостей сучасної світової та національної економіки, їх інституційної структури, обґрунтування напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави. | |
СК 6. | Здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач. | |
СК 7. | Здатність застосовувати комп’ютерні технології та програмне забезпечення з обробки даних для вирішення економічних завдань, аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів. | |
СК 8. | Здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері економічних та соціально-трудових відносин. | |
СК 9. | Здатність прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально- економічні процеси. | |
СК 10. | Здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів. | |
СК 11. | Здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію. | |
СК 12. | Здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення. | |
СК 13. | Здатність проводити економічний аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, оцінку їх конкурентоспроможності. | |
СК 14. | Здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах з врахуванням економічних ризиків та можливих соціально-економічних наслідків. | |
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності спеціалізації (СКС) | СКС 1. | Здатність здійснювати системний аналіз об’єктів та процесів з метою встановлення структурних зв’язків між елементами досліджуваної системи. |
СКС 2. | Здатність використовувати математичний апарат для аналізу соціально-економічних систем. | |
СКС 3. | Здатність аналізувати і прогнозувати динаміку розвитку економічних систем на макро- та мікрорівнях за допомогою сучасних інструментів економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій (з використанням прикладних програмних систем). | |
СКС 4. | Системне розуміння та здатність аналізувати й моделювати процеси функціонування та розвитку суб’єктів господарювання для ефективного управління ними. | |
СКС 5. | Здатність застосовувати професійно-профільовані знання та практичні навики у сфері інформаційних технологій при здійсненні процесу управління складними економічними системами. |
ПРН 1. | Асоціювати себе як члена громадянського суспільства, наукової спільноти, користуватися власними правами і свободами, виявляти повагу до прав і свобод інших осіб, зокрема, членів колективу. |
ПРН 2. | Відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства в соціально-економічній сфері, пропагувати ведення здорового способу життя. |
ПРН 3. | Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки, |
ПРН 4. | Розуміти принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем. |
ПРН 5. | Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади). |
ПРН 6. | Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності. |
ПРН 7. | Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки. |
ПРН 8. | Застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач. |
ПРН 9. | Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави. |
ПРН 10. | Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності. |
ПРН 11. | Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин. |
ПРН 12. | Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати. |
ПРН 13. | Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники. |
ПРН 14. | Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку. |
ПРН 15. | Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні. |
ПРН 16. | Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки. |
ПРН 17. | Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків. |
ПРН 18. | Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність. |
ПРН 19. | Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів. |
ПРН 20. | Оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації державною та іноземною мовами. |
ПРН 21. | Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів. |
ПРН 22. | Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах. |
ПРН 23. | Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення. |
ПРН 24. | Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей. |
ПРН 25. | Набути знання та навики системного підходу до аналізу функціонування об’єктів на мікро та макрорівнях |
ПРН 26. | Вміти застосовувати принципи математичної логіки для аналізу соціально-економічних систем |
ПРН 27. | Вміти будувати економіко-математичні моделі, визначати та застосовувати математичні методи знаходження їх розв’язків |
ПРН 28. | Розробляти та досліджувати економіко-математичні моделі об’єктів і процесів з метою їхнього аналізу, оцінювання, прогнозування та вдосконалення системи керування. |
ПРН 29. | Оцінювати та вибирати технічні та програмні засоби реалізації технологічного процесу збирання, оброблення, збереження та передавання інформації. Створювати і коригувати (вести) бази і сховища даних. |
ПРН 30. | Адаптувати і налагоджувати прикладні програмні комплекси до конкретних умов експлуатації на будь-якому робочому місці кінцевого користувача. |
ПРН 31. | Створювати прикладні програмні продукти, що дозволяють знаходити розв’язки економіко-математичних моделей |
Кадрове забезпечення | У викладанні навчальних дисциплін, здійсненні наукового керівництва курсовими роботами та практиками беруть участь доктори науки, професори, кандидати наук, доценти, фахівці даної галузі знань, які мають стаж науково-педагогічної роботи. |
Матеріально-технічне забезпечення | Навчальні аудиторії, комп’ютерні класи, оснащені сучасними комп’ютерами, аудиторії з мультимедійною технікою та Інтернетом, аудіо- та відео техніка. |
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення | – Електронний каталог Наукової бібліотеки Університету. – Система дистанційного навчання Університету: розроблені електронні курси з навчальних дисциплін у електронній системі Moodle; хмарний продукт Microsoft Office 365, що забезпечує доступ до безкоштовних хмарних офісних сервісів (корпоративної електронної пошти, сервісу командної роботи TEAMS). – Інформаційна система Dekanat. Методичний фонд кафедри. – Доступ до баз даних Scopus, Web of Science (періодичні англомовні видання). – Навчально-методичне забезпечення розробляється та систематично оновлюється науково-педагогічними працівниками кафедри, розміщується на сайті кафедри (силабуси дисциплін), платформі дистанційного навчання, бібліотечних фондах. |
Національна кредитна мобільність | На основі двосторонніх договорів між Львівським національним університетом імені Івана Франка та іншими університетами України: – Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського. Термін дії договору: 2009 р (автоматична пролонгація). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Термін дії договору: 2015-2025 рр. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Термін дії договору: 2016-2021 рр. – Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. Термін дії договору: 2005 р. (безстроково). Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Термін дії договору: 2015 р. – Донецький національний університет. Термін дії договору: 2016-2026 рр. – Національний інститут стратегічних досліджень при Президентові України. Термін дії договору: 2016-2021 рр. – Львівський національний аграрний університет. Термін дії договору: 2017-2027 рр. |
Міжнародна кредитна мобільність | Студенти мають можливість брати участь у програмах міжнародної академічної мобільності у відповідності до укладених Львівським національним університетом імені Івана Франка угод про співпрацю з навчальними закладами інших країн. https://international.lnu.edu.ua/international-partners-and-agreements/ |
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти | Допускається, після вивчення курсу української мови |
Код н/д | Компоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) | Кількість кредитів ECTS | Форма підсумково-го контролю | |
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | ||||
1.1. Цикл загальної підготовки | ||||
ЗК 1.1.01 | Українська мова (за професійним спрямуванням) | 3 | залік | |
ЗК 1.1.02 | Історія України | 3 | залік | |
ЗК 1.1.03 | Історія української культури | 3 | залік | |
ЗК 1.1.04 | Філософія | 3 | екзамен | |
ЗК 1.1.05 | Іноземна мова | 12 | екзамен | |
ЗК 1.1.06 | Безпека життєдіяльності та охорона праці | 3 | залік | |
ЗК 1.1.07 | Фізичне виховання | 3 | залік | |
Загальний обсяг циклу загальної підготовки | 30 | |||
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки | ||||
ПП 1.2.01 | Вища математика для економістів | 8 | екзамен | |
ПП 1.2.02 | Макроекономіка | 8 | екзамен | |
ПП 1.2.03 | Інформаційні і комунікаційні технології | 4 | екзамен | |
ПП 1.2.04 | Економіка України | 3 | залік | |
ПП 1.2.05 | Мікроекономіка | 8 | екзамен | |
ПП 1.2.06 | Статистика | 5 | екзамен | |
ПП 1.2.07 | Економіко-математичні методи і моделі | 5 | екзамен | |
ПП 1.2.08 | Економіка підприємства | 3 | екзамен | |
ПП 1.2.09 | Міжнародна економіка | 4 | екзамен | |
ПП 1.2.10 | Економетрія | 4 | екзамен | |
ПП 1.2.11 | Бухгалтерський облік | 4 | екзамен | |
ПП 1.2.12 | Фінанси | 4 | екзамен | |
ПП 1.2.13 | Маркетинг | 3 | екзамен | |
ПП 1.2.14 | Менеджмент | 3 | екзамен | |
ПП 1.2.15 | Інформаційні системи і технології в економіці | 3 | залік | |
ПП 1.2.16 | Курсова робота | 9 | диф. залік | |
ПП 1.2.17 | Навчальна практика з інформаційних і комунікаційних технологій | 3 | диф. залік | |
ПП 1.2.18 | Виробнича практика | 6 | диф. залік | |
ПП 1.2.19 | Атестація | 3 | ||
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки | 90 | |||
1.3. Спеціалізація 2 “Економічна кібернетика” | ||||
ПП1.2.2.01 | Вступ до фаху | 3 | залік | |
ПП1.2.2.02 | Вища математика для економістів | 3 | залік | |
ПП1.2.2.03 | Інформаційні і комунікаційні технології | 4 | екзамен | |
ПП1.2.2.04 | Основи системного аналізу | 3 | залік | |
ПП1.2.2.05 | Теорія ймовірності та математична статистика | 4 | екзамен | |
ПП1.2.2.06 | Банківництво і страхування | 3 | екзамен | |
ПП1.2.2.07 | Господарське право | 3 | залік | |
ПП1.2.2.08 | Еволюція математичних методів в економіці | 3 | залік | |
ПП1.2.2.09 | Дослідження операцій | 9 | залік, екзамен | |
ПП1.2.2.10 | Прогнозування соціально-економічних процесів | 3 | екзамен | |
ПП1.2.2.11 | Моделювання економіки | 9 | екзамен | |
ПП1.2.2.12 | Економічна кібернетика | 5 | екзамен | |
ПП1.2.2.13 | Технологія проектування і адміністрування баз даних і сховищ даних | 4 | екзамен | |
ПП1.2.2.14 | Моделювання економічної динаміки | 4 | екзамен | |
Загальний обсяг циклу спеціалізації 2 “Економічна кібернетика” | 60 | |||
Загальний обсяг нормативних навчальних дисциплін | 180 | |||
2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ | ||||
2.1. Дисципліни вільного вибору студента | ||||
2.1.1. Цикл загальної підготовки | ||||
ЗК2.1.1.01 | Дисципліни вільного вибору | 12 | залік | |
Загальний обсяг дисциплін вільного вибору студента | 12 | |||
2.1.2. Цикл професійної та практичної підготовки | ||||
(студент вибирає 1 дисципліну у 3-му семестрі) | ||||
ПП2.1.2.01 | Алгоритмізація та програмування | 4 | залік | |
ПП2.1.2.02 | Об’єктно-орієнтоване програмування | 4 | залік | |
(студент вибирає 1 дисципліну у 4-му семестрі) | ||||
ПП2.1.2.03 | Системи прийняття рішень | 4 | залік | |
ПП2.1.2.04 | Основи управлінського аналізу | 4 | залік | |
(студент вибирає 1 дисципліну у 5-му семестрі) | ||||
ПП2.1.2.05 | Математична економіка | 3 | залік | |
ПП2.1.2.06 | Аналіз економічних часових рядів | 3 | залік | |
(студент вибирає 2 дисципліни у 6-му семестрі) | ||||
ПП2.1.2.07 | Фінансова математика | 4 | залік | |
ПП2.1.2.08 | Інвестування та його оптимізаційні моделі | 4 | залік | |
ПП2.1.2.09 | Дискретний аналіз | 4 | залік | |
ПП2.1.2.10 | Фондові ринки зарубіжних країн | 4 | залік | |
(студент вибирає 2 дисципліни 4-кредитні та 2 дисципліни 3-кредитні у 7-му семестрі) | ||||
ПП2.1.2.11 | Економічний ризик | 4 | залік | |
ПП2.1.2.12 | Управління проектами інформатизації | 4 | залік | |
ПП2.1.2.13 | Моделювання фінансово-економічних систем | 4 | залік | |
ПП2.1.2.14 | Моделювання міжнародних бізнес-процесів | 4 | залік | |
ПП2.1.2.15 | Інтернет-технології для бізнесу | 3 | залік | |
ПП2.1.2.16 | Імітаційне моделювання | 3 | залік | |
ПП2.1.2.17 | Теорія випадкових процесів | 3 | залік | |
ПП2.1.2.18 | Теорія ігор та економічна поведінка | 3 | залік | |
(студент вибирає 5 дисциплін у 8-му семестрі) | ||||
ПП2.1.2.19 | WEB-програмування | 3 | залік | |
ПП2.1.2.20 | Технології розроблення програмних та інтелектуальних систем | 3 | залік | |
ПП2.1.2.21 | Логістика | 3 | залік | |
ПП2.1.2.22 | Адаптивні моделі економіки | 3 | залік | |
ПП2.1.2.23 | Технології Big Data в економіці | 3 | залік | |
ПП2.1.2.24 | Методи аналізу даних | 3 | залік | |
ПП2.1.2.25 | Проектний аналіз | 3 | залік | |
ПП2.1.2.26 | Технології блокчейн | 3 | залік | |
ПП2.1.2.27 | Машинне навчання | 3 | залік | |
ПП2.1.2.28 | Сіткове управління проектами | 3 | залік | |
ПП2.1.2.29 | Професійна іноземна мова | 3 | залік | |
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки | 48 | |||
Загальний обсяг циклу вибіркових дисциплін | 60 | |||
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ | 240 |
Форма атестації здобувачів вищої освіти
Атестація випускників освітньо-професійної програми «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка» проводиться у формі атестаційних екзаменів (з мікроекономіки та макроекономіки; нормативних дисциплін спеціалізації «Економічна кібернетика») та завершується видачею документа встановленого зразка про присудження йому освітнього ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Бакалавр економіки. Фахівець з економічної кібернетики.
Метою проведення атестаційних іспитів є оцінювання результатів навчання та рівня сформованості загальних, спеціальних компетентностей та спеціальних компетентностей спеціалізації, визначених Стандартом вищої освіти та освітньою програмою.
Атестація випускників проводиться у відповідності з Положенням “Про екзаменаційну комісію у Львівському національному університеті імені Івана Франка”.
Атестація здійснюється відкрито і публічно.