Економічна кібернетика

СпеціальністьЕкономіка
Освітній ступінь
Бакалавр
Факультет Економічний факультет
Гарант освітньої програми
Артим-Дрогомирецька Зоряна Богданівна
Електронна адреса zoriana.artym-drohomyretska@lnu.edu.ua
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку quality@lnu.edu.ua

 

Загальна інформація

Повна назва вищого навчального закладу та структурного підрозділуЛьвівський національний університет імені Івана Франка, економічний факультет
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналуБакалавр

Бакалавр з економіки за спеціалізацією  «Економічна кібернетика»

Офіційна назва освітньої програмиОсвітньо-професійна програма «Економічна кібернетика»
Тип диплому та обсяг освітньої програмиДиплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців, денна/заочна форма навчання
Наявність акредитаціїМіністерство освіти і науки України

Сертифікат про акредитацію Серія НД №1492453, Львівський національний університет імені Івана Франка відповідно до рішення Акредитаційної комісії від 22 вересня 2014 р. №112 (наказ МОН України від 02.10.2014 №2866л) з галузі знань (спеціальності) 05 Соціальні та поведінкові науки 051 Економіка визнано акредитованим за рівнем бакалавр (на підставі наказу МОН України від 19.12.2016 № 1565). Термін дії сертифіката до 01 липня 2024 р.

Цикл/рівеньПерший (бакалаврський) рівень

НРК України – 6 рівень, FQ-EHEA – перший цикл, EQF-LLL -6 рівень

ПередумовиПовна загальна середня освіта та згідно з Правилами прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка
Мова(-и) викладанняУкраїнська
Термін дії освітньої програми5 років (до наступного планового оновлення, не перевищуючи період акредитації)

[згорнути]
Мета освітньої програми

Підготувати висококваліфікованих фахівців у сфері економіки здатних здійснювати аналітичні дослідження, розробляти і впроваджувати ефективні господарські рішення для підвищення ефективності діяльності підприємств, установ та організацій за умов невизначеності ринкового середовища та глобалізаційних викликів. Сформувати у майбутніх економістів-аналітиків сучасного рівня знань та навичок аналізу та моделювання процесів функціонування та розвитку соціально-економічних систем, володіння математичним інструментарієм теорії прийняття рішень, набуття практичних навичок використання сучасних інформаційних технологій для розв’язування різноманітних економічних задач.

[згорнути]
Характеристика освітньої програми

Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація)05 “Соціальні та поведінкові науки”

051 “Економіка”

“Економічна кібернетика”

 

Об’єкт вивчення та/або діяльності: закономірності функціонування та розвитку соціально-економічних систем, соціально-економічних процесів, їх моделювання, прогнозування та регулювання, мотивація і поведінка економічних суб’єктів.

 

Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням, теоретичними знаннями і практичними навичками, необхідними для розв’язання завдань предметної області.

Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, концепції, принципи економічних наук.

 

Методи, методики та технології: загальнонаукові методи пізнання та дослідницької діяльності, математичні та статистичні методи економічного аналізу, економіко-математичне моделювання, інформаційно-комунікаційні технології досліджень, розповсюдження, та презентацій результатів досліджень.

 

Інструментарій та обладнання: сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються у професійній діяльності.

Орієнтація освітньої програмиОсвітньо-професійна
Основний фокус освітньої програми та спеціалізації Програма дає можливість набути комплексні знання та професійні навички у сфері аналізу, моделювання та управління процесами функціонування та розвитку соціально-економічних систем, застосування інформаційних технологій для реалізації теоретичних та прикладних задач.

Ключові слова: макроекономіка, мікроекономіка, економіко-математичні методи та моделі, прогнозування соціально-економічних систем, системний аналіз,  інформаційні технології в економіці

Особливості програмиПрограма спрямована на формування у майбутніх фахівців сучасних знань та навичок побудови економіко-математичних моделей на макро- та мікрорівнях, здійснення системного аналізу об’єктів та процесів з метою встановлення структурних зв’язків між елементами досліджуваної системи, застосування математичного інструментарію прийняття ефективних рішень, використання інформаційних технологій для реалізації теоретичних та прикладних задач аналізу, моделювання та управління функціонуванням складних економічних систем.

[згорнути]
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштуванняМісця роботи: підприємства різних організаційно-правових форм незалежно від форм власності та видів економічної діяльності, торговельно-посередницькі організації, експертно-консультацій-ні компанії, наукові та проектні установи, органи державного управління та місцевого самоврядування, громадські організації.

Фахівець може займати первинні посади згідно  ДК 003:2010:

КОД КППРОФЕСІЙНА НАЗВА РОБОТИ
3121Технік із системного адміністрування, технік-програміст, фахівець з інформаційних технологій, біржових операцій, управління активами,  фінансово-економічної безпеки
3415Агент, агент комерційний та торговельний, представник торговельний
3419Організатор з постачання і збуту
3421Торговельний брокер (маклер)
3429Торговець (обслуговування бізнесу та реклами)
3434Асистент економіста-статистика, математика
3435.2Організатор діловодства (види економічної діяльності)
3436.1Помічник керівника підприємства (установи, організації), референт
3439Асистент фахівця з розміщення продуктивних сил та регіональної економіки
3491Лаборант наукового підрозділу (інші сфери (галузі) наукових досліджень)
Подальше навчанняМожливість продовжувати освіту за другим (магістерським) рівнем вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.

[згорнути]
Викладання та оцінювання

Викладання та навчанняЛекції, лабораторні роботи, практичні заняття, самостійна робота з підручниками, навчальними посібниками та конспектами лекцій, консультації з викладачами, виконання курсових робіт, проходження практик, оглядові лекції до державної атестації
Система оцінюванняПисьмові екзамени, заліки, захист курсових робіт, захисти звіту про проходження практики, атестація випускника (державні екзамени) відповідно до вимог положення “Про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка”

[згорнути]
Програмні компетентності

Інтегральна компетентність (ІК)Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в економічній сфері, які характеризуються комплексністю та невизначеністю умов, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки.
Загальні компетентності (ЗК)ЗК 1.      Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК 2.      Здатність зберігати моральні, культурні, наукові цінності та примножувати досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК 3.      Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 4.      Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК 5.      Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК 6.      Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК 7.      Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК 8.      Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 9.      Здатність до адаптації та дій в новій ситуації.
ЗК 10.  Здатність бути критичним і самокритичним.
ЗК 11.  Здатність приймати обґрунтовані рішення.
ЗК 12.  Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК 13.  Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності (СК)СК 1.    Здатність виявляти знання та розуміння проблем предметної області, основ функціонування сучасної економіки на мікро-, мезо-, макро- та міжнародному рівнях.
СК 2.    Здатність здійснювати професійну діяльність у відповідності з чинними нормативними та правовими актами.
СК 3.    Розуміння особливостей провідних наукових шкіл та напрямів економічної науки.
СК 4.    Здатність пояснювати економічні та соціальні процеси і явища на основі теоретичних моделей, аналізувати і змістовно інтерпретувати отримані результати.
СК 5.    Розуміння особливостей сучасної світової та національної економіки, їх інституційної структури, обґрунтування напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
СК 6.    Здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.
СК 7.    Здатність застосовувати комп’ютерні технології та програмне забезпечення з обробки даних для вирішення економічних завдань, аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.
СК 8.    Здатність аналізувати та розв’язувати завдання у сфері економічних та соціально-трудових відносин.
СК 9.    Здатність прогнозувати на основі стандартних теоретичних та економетричних моделей соціально- економічні процеси.
СК 10.Здатність використовувати сучасні джерела економічної, соціальної, управлінської, облікової інформації для складання службових документів та аналітичних звітів.
СК 11.Здатність обґрунтовувати економічні рішення на основі розуміння закономірностей економічних систем і процесів та із застосуванням сучасного методичного інструментарію.
СК 12.Здатність самостійно виявляти проблеми економічного характеру при аналізі конкретних ситуацій, пропонувати способи їх вирішення.
СК 13.Здатність проводити економічний аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, оцінку їх конкурентоспроможності.
СК 14.Здатність поглиблено аналізувати проблеми і явища в одній або декількох професійних сферах з врахуванням економічних ризиків та можливих соціально-економічних наслідків.
Спеціальні (фахові, предметні) компетентності спеціалізації (СКС)СКС 1.                      Здатність здійснювати системний аналіз об’єктів та процесів з метою встановлення структурних зв’язків між елементами досліджуваної системи.
СКС 2.                      Здатність використовувати математичний апарат для аналізу соціально-економічних систем.
СКС 3.                      Здатність аналізувати і прогнозувати динаміку розвитку економічних систем на макро- та мікрорівнях за допомогою сучасних інструментів економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій (з використанням прикладних програмних систем).
СКС 4.                      Системне розуміння та здатність аналізувати й моделювати процеси функціонування та розвитку суб’єктів господарювання для ефективного управління ними.
СКС 5.                      Здатність застосовувати професійно-профільовані знання та практичні навики у сфері інформаційних технологій при здійсненні процесу управління складними економічними системами.

[згорнути]
Програмні результати навчання (ПРН)

ПРН 1.                       Асоціювати себе як члена громадянського суспільства, наукової спільноти, користуватися власними правами і свободами, виявляти повагу до прав і свобод інших осіб, зокрема, членів колективу.
ПРН 2.                       Відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства в соціально-економічній сфері, пропагувати ведення здорового способу життя.
ПРН 3.                       Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки,
ПРН 4.                       Розуміти принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем.
ПРН 5.                       Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади).
ПРН 6.                       Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності.
ПРН 7.                       Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки.
ПРН 8.                       Застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач.
ПРН 9.                       Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави.
ПРН 10.                   Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності.
ПРН 11.                   Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин.
ПРН 12.                   Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати.
ПРН 13.                   Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники.
ПРН 14.                   Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку.
ПРН 15.                   Демонструвати базові навички креативного та критичного мислення у дослідженнях та професійному спілкуванні.
ПРН 16.                   Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки.
ПРН 17.                   Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків.
ПРН 18.                   Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність.
ПРН 19.                   Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів.
ПРН 20.                   Оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації державною та іноземною мовами.
ПРН 21.                   Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.
ПРН 22.                   Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах.
ПРН 23.                   Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення.
ПРН 24.                   Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей.
ПРН 25.                   Набути знання та навики системного підходу до аналізу функціонування об’єктів на мікро та макрорівнях
ПРН 26.                   Вміти застосовувати принципи математичної логіки  для аналізу соціально-економічних систем
ПРН 27.                   Вміти будувати економіко-математичні моделі, визначати та застосовувати  математичні методи знаходження їх розв’язків
ПРН 28.                   Розробляти та досліджувати економіко-математичні моделі об’єктів і процесів з метою їхнього  аналізу, оцінювання, прогнозування  та вдосконалення системи керування.
ПРН 29.                   Оцінювати та вибирати технічні та програмні засоби реалізації технологічного процесу збирання, оброблення, збереження та передавання інформації. Створювати і коригувати (вести) бази і сховища даних.
ПРН 30.                   Адаптувати і налагоджувати прикладні програмні комплекси до конкретних умов експлуатації на будь-якому робочому місці кінцевого користувача.
ПРН 31.                   Створювати прикладні програмні продукти, що дозволяють знаходити розв’язки економіко-математичних моделей

[згорнути]
Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпеченняУ викладанні навчальних дисциплін, здійсненні наукового керівництва курсовими роботами та практиками беруть участь доктори науки, професори, кандидати наук, доценти, фахівці даної галузі знань, які мають стаж науково-педагогічної роботи.
Матеріально-технічне забезпеченняНавчальні аудиторії, комп’ютерні класи, оснащені сучасними комп’ютерами, аудиторії з мультимедійною технікою та Інтернетом, аудіо- та відео техніка.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення– Електронний каталог Наукової бібліотеки Університету.

– Система дистанційного навчання Університету: розроблені електронні курси з навчальних дисциплін у електронній системі Moodle; хмарний продукт Microsoft Office 365, що забезпечує доступ до безкоштовних хмарних офісних сервісів (корпоративної електронної пошти, сервісу командної роботи TEAMS).

– Інформаційна система Dekanat. Методичний фонд кафедри.

– Доступ до баз даних Scopus, Web of Science (періодичні англомовні видання).

– Навчально-методичне забезпечення розробляється та систематично оновлюється науково-педагогічними працівниками кафедри, розміщується на сайті кафедри (силабуси дисциплін), платформі дистанційного навчання,  бібліотечних фондах.

[згорнути]
Академічна мобільність

Національна кредитна мобільністьНа основі двосторонніх договорів між Львівським національним університетом імені Івана Франка та іншими університетами України:

– Миколаївський державний університет імені В. О. Сухомлинського. Термін дії договору: 2009 р (автоматична пролонгація).

– Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. Термін дії договору: 2015-2025 рр.

– Київський національний університет імені  Тараса Шевченка. Термін дії договору: 2016-2021 рр.

– Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. Термін дії договору: 2005 р. (безстроково). Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Термін дії договору: 2015 р.

– Донецький національний університет. Термін дії договору: 2016-2026 рр.

– Національний інститут стратегічних досліджень при Президентові України. Термін дії договору: 2016-2021 рр.

– Львівський національний аграрний університет. Термін дії договору: 2017-2027 рр.

Міжнародна кредитна мобільністьСтуденти мають можливість  брати участь у програмах міжнародної академічної мобільності у відповідності до укладених Львівським національним університетом імені Івана Франка угод про співпрацю з  навчальними закладами інших країн.  https://international.lnu.edu.ua/international-partners-and-agreements/
Навчання іноземних здобувачів вищої освітиДопускається, після вивчення курсу української мови

[згорнути]
Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

Код н/дКомпоненти освітньої програми

(навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)

Кількість кредитів ECTSФорма підсумково-го контролю
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
1.1. Цикл загальної підготовки
ЗК 1.1.01Українська мова (за професійним спрямуванням)3залік
ЗК 1.1.02Історія України3залік
ЗК 1.1.03Історія української культури3залік
ЗК 1.1.04Філософія3екзамен
ЗК 1.1.05Іноземна мова12екзамен
ЗК 1.1.06Безпека життєдіяльності  та охорона праці3залік
ЗК 1.1.07Фізичне виховання3залік
Загальний обсяг циклу загальної  підготовки30
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки
ПП 1.2.01Вища математика для економістів8екзамен
ПП 1.2.02Макроекономіка8екзамен
ПП 1.2.03Інформаційні і комунікаційні технології4екзамен
ПП 1.2.04Економіка України3залік
ПП 1.2.05Мікроекономіка8екзамен
ПП 1.2.06Статистика5екзамен
ПП 1.2.07Економіко-математичні методи і моделі5екзамен
ПП 1.2.08Економіка підприємства3екзамен
ПП 1.2.09Міжнародна економіка4екзамен
ПП 1.2.10Економетрія4екзамен
ПП 1.2.11Бухгалтерський облік4екзамен
ПП 1.2.12Фінанси4екзамен
ПП 1.2.13Маркетинг3екзамен
ПП 1.2.14Менеджмент3екзамен
ПП 1.2.15Інформаційні системи і технології в економіці3залік
ПП 1.2.16Курсова робота9диф. залік
ПП 1.2.17Навчальна практика з інформаційних і комунікаційних технологій3диф. залік
ПП 1.2.18Виробнича практика6диф. залік
ПП 1.2.19Атестація3
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки90
1.3. Спеціалізація 2 “Економічна кібернетика”
ПП1.2.2.01Вступ до фаху3залік
ПП1.2.2.02Вища математика для економістів3залік
ПП1.2.2.03Інформаційні і комунікаційні технології4екзамен
ПП1.2.2.04Основи системного аналізу3залік
ПП1.2.2.05Теорія ймовірності та математична статистика4екзамен
ПП1.2.2.06Банківництво і страхування3екзамен
ПП1.2.2.07Господарське право3залік
ПП1.2.2.08Еволюція математичних методів в економіці3залік
ПП1.2.2.09Дослідження операцій9залік, екзамен
ПП1.2.2.10Прогнозування соціально-економічних процесів3екзамен
ПП1.2.2.11Моделювання економіки9екзамен
ПП1.2.2.12Економічна кібернетика5екзамен
ПП1.2.2.13Технологія проектування і адміністрування баз даних і сховищ даних4екзамен
ПП1.2.2.14Моделювання економічної динаміки4екзамен
Загальний обсяг циклу спеціалізації 2 “Економічна кібернетика”60
Загальний обсяг нормативних навчальних дисциплін180
2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
2.1. Дисципліни вільного вибору студента
 2.1.1. Цикл загальної підготовки
ЗК2.1.1.01Дисципліни вільного вибору12залік
Загальний обсяг дисциплін вільного вибору студента12
2.1.2. Цикл професійної та практичної підготовки
(студент вибирає 1 дисципліну у 3-му семестрі)
ПП2.1.2.01Алгоритмізація та програмування4залік
ПП2.1.2.02Об’єктно-орієнтоване програмування4залік
(студент вибирає 1 дисципліну у 4-му семестрі)
ПП2.1.2.03Системи прийняття рішень4залік
ПП2.1.2.04Основи управлінського аналізу4залік
(студент вибирає 1 дисципліну у 5-му семестрі)
ПП2.1.2.05Математична економіка3залік
ПП2.1.2.06Аналіз економічних часових рядів3залік
(студент вибирає 2 дисципліни у 6-му семестрі)
ПП2.1.2.07Фінансова математика4залік
ПП2.1.2.08Інвестування та його оптимізаційні моделі4залік
ПП2.1.2.09Дискретний аналіз4залік
ПП2.1.2.10Фондові ринки зарубіжних країн4залік
(студент вибирає 2 дисципліни 4-кредитні та 2 дисципліни 3-кредитні у 7-му семестрі)
ПП2.1.2.11Економічний ризик4залік
ПП2.1.2.12Управління проектами інформатизації4залік
ПП2.1.2.13Моделювання фінансово-економічних систем4залік
ПП2.1.2.14Моделювання міжнародних бізнес-процесів4залік
ПП2.1.2.15Інтернет-технології для бізнесу3залік
ПП2.1.2.16Імітаційне моделювання3залік
ПП2.1.2.17Теорія випадкових процесів3залік
ПП2.1.2.18Теорія ігор та економічна поведінка3залік
(студент вибирає 5 дисциплін у 8-му семестрі)
ПП2.1.2.19WEB-програмування3залік
ПП2.1.2.20Технології розроблення програмних та інтелектуальних систем3залік
ПП2.1.2.21Логістика3залік
ПП2.1.2.22Адаптивні моделі економіки3залік
ПП2.1.2.23Технології Big Data в економіці3залік
ПП2.1.2.24Методи аналізу даних3залік
ПП2.1.2.25Проектний аналіз3залік
ПП2.1.2.26Технології блокчейн3залік
ПП2.1.2.27Машинне навчання3залік
ПП2.1.2.28Сіткове управління проектами3залік
ПП2.1.2.29Професійна іноземна мова3залік
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки48
Загальний обсяг циклу вибіркових дисциплін60
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ240

Форма атестації здобувачів вищої освіти

Атестація випускників освітньо-професійної програми «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка» проводиться у формі атестаційних екзаменів (з мікроекономіки та макроекономіки; нормативних дисциплін спеціалізації «Економічна кібернетика») та завершується видачею документа встановленого зразка про присудження йому освітнього ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації: Бакалавр економіки. Фахівець з економічної кібернетики.

Метою проведення атестаційних іспитів є оцінювання результатів навчання та рівня сформованості загальних, спеціальних компетентностей та спеціальних компетентностей спеціалізації, визначених Стандартом вищої освіти та освітньою програмою.

Атестація випускників проводиться у відповідності з Положенням “Про екзаменаційну комісію у Львівському національному університеті імені Івана Франка”.

Атестація здійснюється відкрито і публічно.

[згорнути]
Архів освітніх програм

[згорнути]