Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит

 

СпеціальністьОблік і оподаткування
Освітній ступінь
Бакалавр
Факультет економічний
Гарант освітньої програми
Шевчук Віра Романівна
Електронна адресаvira.shevchuk@lnu.edu.ua
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку quality@lnu.edu.ua

 

Загальна інформація

Повна назва вищого навчального закладу та структурного підрозділуЛьвівський національний університет імені Івана Франка Економічний факультет
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналуБакалавр

Бакалавр обліку і оподаткування за спеціалізацією «Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит»

Офіційна назва освітньо-професійної програмиОсвітньо-професійна програма «Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит»
Тип диплому та обсяг освітньо-професійної програмиДиплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців, денна форма навчання
Наявність акредитаціїМіністерство освіти і науки України, Україна, сертифікат про акредитацію серія УД №14012419 з терміном дії до 01 липня 2026р.
Цикл/рівеньНРК України – 6 рівень, FQ-EHEA – перший цикл, EQF-LLL – 6 рівень
ПередумовиНаявність повної загальної середньої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня молодший спеціаліст
Мова(-и) викладанняУкраїнська
Термін дії освітньо-пофесійної програмиДо наступного планового оновлення, не перевищуючи періоду акредитації
Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньо-професійної програмиhttp://econom.lnu.edu.ua/academics/master/curriculum-accounting

[згорнути]
Мета освітньої програми

Підготувати фахівця з діджитал обліку, бізнес-консалтингу і аудиту шляхом надання теоретичних знань, формування практичних умінь та навичок, достатніх для розв’язування завдань та вирішення прикладних проблем з використанням цифрових інструментів та технологій у сферах обліку, консалтингу (в тому числі податкового), аналізу і аудиту господарюючих суб’єктів для підвищення ефективності і результативності бізнесу та забезпечення його фінансової безпеки.

[згорнути]
Характеристика освітньої програми

Предметна область (галузь знань, спеціальність, спеціалізація)07 Управління та адміністрування

071 Облік і оподаткування

Спеціалізація: Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит

Орієнтація освітньо-професійної програмиОсвітньо-професійна програма «Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит»
Основний фокус освітньо-професійної програми та спеціалізації Акцент робиться на формуванні та розвитку професійних знань з застосування діджитал технологій при веденні обліку, формуванні і поданні звітності та здійсненні податкових розрахунків, а також з використання цифрових інструментів в аналізі, бізнес-плануванні і бюджетуванні, бізнес-консалтингу та аудиті.
Особливості програмиПрограма розвиває перспективи отримання поглиблених знань з використання діджитал технологій та інструментів в обліку, бізнес-консалтингу та аудиті, відповідно до сучасних вимог електронного документообігу і в умовах поширення електронної комерції, на підприємствах і у організаціях усіх сфер діяльності. Виконується в активному дослідницькому середовищі.

У 2019 році програма підготовки бакалаврів за спеціальністю «Облік та оподаткування» була акредитована Привілейованим інститутом управлінських бухгалтерів CIMA (англ. Chartered Institute of Management Accountants). СІМА, заснована у 1919 році, є провідною та найбільшою професійною організацією фінансистів у світі. У рамках Асоціації міжнародних сертифікованих професійних бухгалтерів (AICPA) її члени та студенти працюють у 179 країнах, у промисловому, комерційному, державному секторах та у некомерційних організаціях. CIMA тісно співпрацює з роботодавцями та спонсорами передових наукових досліджень, що дозволяє постійно оновлювати кваліфікацію і вимоги до професійного досвіду; це, в свою чергу, гарантує зацікавленість роботодавців саме в цих аспектах в рамках відбору фінансових бізнес-лідерів. 24 лютого 2021 року між Львівським національним університетом імені Івана Франка та Привілейованим Інститутом Управлінських бухгалтерів Великобританії CIMA підписано Меморандум про співпрацю. Цим Меморандумом CIMA визнає Львівський національний університет імені Івана Франка авторитетним і поважним вищим навчальним закладом України, надаючи перелік заліків випускникам програми підготовки бакалаврів за спеціальністю «Облік та оподаткування». Меморандум з СІМА дозволяє випускникам спеціальності «Облік та оподаткування» полегшити процедуру отримання кваліфікації СІМА, оскільки вони, перш за все, отримають безкоштовні автоматичні заліки іспитів сертифікаційного рівня (BA1 Fundamentals of Business Economics (Основи економіки підприємства), BA2 Fundamentals of Management Accounting (Основи управлінського обліку), BA3 Fundamentals of Financial Accounting (Основи фінансового обліку), BA4 Fundamentals of Ethics, Corporate Governance and Business Law (Основи етики, корпоративного управління та господарського права)), а подальші іспити можуть здати на особливих умовах і в значно коротші строки. Завдяки цьому буде зроблено значний внесок у кар’єрний розвиток випускників спеціальності «Облік та оподаткування», підсилення їх конкурентних переваг на ринку праці – адже молоді фахівці будуть володіти знаннями та навиками кращих світових стандартів, затребуваних вітчизняними та міжнародними бізнесами.

[згорнути]
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштування

 

Місця роботи: підприємства різних організаційно-правових форм незалежно від форм власності та видів економічної діяльності, аудиторські фірми, консалтингові фірми, бухгалтерські аутсорсингові компанії, міжнародні компанії, наукові та проектні установи, органи державного управління та місцевого самоврядування, громадські організації.

Посади (Відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010 зі змінами, внесеними Наказом Міністерства економіки № 810 від 25.10.2021): головний касир, бухгалтер-ревізор, консультант з податків і зборів, спеціаліст-бухгалтер, економіст з податків і зборів, економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності, асистент бухгалтера-експерта, бухгалтер, касир-експерт, податковий ревізор-інспектор.

Подальше навчанняМожливе подальше продовження освіти на другому (магістерському) рівні

[згорнути]
Викладання та оцінювання

Викладання та навчанняЛекції, гостьові лекції (в тому числі від практиків з бізнесу), вебінари, лабораторні роботи, практичні заняття (в тому числі з використанням «кейс-методу» та «оксфордських дебатів»), самостійна робота з підручниками, навчальними посібниками, конспектами лекцій та веб-ресурсами, консультації з викладачами (в тому числі в онлайн середовищі), виконання курсових робіт, проходження навчальних та виробничих практик.
Система оцінюванняЕкзамени, заліки, захист курсових робіт, звітів про проходження практик, підсумкова атестація випускника відповідно до вимог Положення «Про організацію освітнього процесу у Львівському національному університеті імені Івана Франка»

[згорнути]
Програмні компетентності

Інтегральна компетентність (ІК)Здатність  розв’язувати  складні  спеціалізовані  задачі  та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту та оподаткування або в процесі навчання, що передбачає  застосування  теорій  та  методів  економічної науки  і  характеризується  комплексністю  й  невизначеністю умов.
Загальні компетентності (ЗК)ЗК01.  Здатність  вчитися  і  оволодівати  сучасними знаннями.

ЗК02.  Здатність  до  абстрактного  мислення,  аналізу  та синтезу.

ЗК03. Здатність працювати в команді.

ЗК04.Здатність працювати автономно.

ЗК05. Цінування та повага різноманітності та мультикультурності.

ЗК06.  Здатність  діяти  на  основі  етичних  міркувань (мотивів).

ЗК07. Здатність бути критичним та самокритичним.

ЗК08. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК09.  Здатність  спілкуватися  державною  мовою  як  усно, так і письмово.

ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК11.  Навички  використання  сучасних  інформаційних систем і комунікаційних технологій.

ЗК12. Здатність діяти  соціально відповідально та свідомо.

ЗК13.  Здатність  проведення  досліджень  на  відповідному рівні.

ЗК14. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства,  усвідомлювати  цінності  громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК15. Здатність зберігати  та  примножувати  моральні, культурні,  наукові  цінності  і  досягнення  суспільства  на основі  розуміння  історії  та  закономірностей  розвитку предметної  області,  її  місця  у  загальній  системі  знань  про природу  і  суспільство  та  у  розвитку  суспільства,  техніки  і технологій, вести здоровий спосіб життя.

Фахові компетентності спеціальності (ФК)ФК01.  Здатність  досліджувати  тенденції  розвитку економіки  за  допомогою  інструментарію  макро-  та мікроекономічного  аналізу,  робити  узагальнення  стосовно оцінки прояву окремих явищ, які властиві сучасним процесам в економіці.

ФК02. Використовувати математичний інструментарій для дослідження  соціально-економічних  процесів,    розв’язання прикладних  завдань  в  сфері  обліку,  аналізу,  контролю, аудиту, оподаткування.

ФК03.  Здатність  до  відображення  інформації  про господарські  операції  суб’єктів  господарювання  в фінансовому  та  управлінському  обліку,  їх  систематизації, узагальнення  у  звітності  та  інтерпретації  для  задоволення інформаційних потреб осіб, що приймають рішення.

ФК04.  Застосовувати  знання  права  та  податкового законодавства  в  практичній  діяльності  суб’єктів господарювання.

ФК05.  Проводити  аналіз  господарської  діяльності підприємства  та  фінансовий  аналіз  з  метою  прийняття управлінських рішень.

ФК06.  Здійснювати  облікові  процедури  із  застосуванням спеціалізованих  інформаційних  систем  і  комп’ютерних технологій.

ФК07.  Застосовувати  методики  проведення  аудиту  й послуг з надання впевненості.

ФК08. Ідентифікувати та оцінювати ризики недосягнення управлінських  цілей  суб’єкта  господарювання, недотримання  ним  законодавства  та  регулювання діяльності,  недостовірності  звітності,  збереження  й використання його ресурсів.

ФК09.  Здійснювати  зовнішній  та  внутрішній  контроль діяльності підприємства та дотримання ним законодавства з бухгалтерського обліку і оподаткування.

ФК10.  Здатність  застосовувати  етичні  принципи  під  час виконання професійних обов’язків.

ФК11. Демонструвати розуміння вимог щодо  професійної діяльності,  зумовлених  необхідністю  забезпечення  сталого розвитку  України,  її  зміцнення  як  демократичної, соціальної, правової держави.

Фахові компетентності спеціалізацїї (ФКС)ФКС1. Здатність використовувати діджитал технології для обліку і аналізу даних з метою задоволення інформаційних запитів користувачів, в тому числі через візуалізацію обліково-аналітичної інформації, а також застосовувати діджитал інструменти для удосконалення процесів податкових та фінансових розрахунків, формування і подання звітності.

ФКС2. Здатність аналізувати адекватність процесів і засобів контролю сучасних цифрових технологій для збору, створення, зберігання, доступу, використання або обміну обліково-аналітичними даними і надавати пропозиції щодо посилення інформаційної безпеки облікової інформації.

ФКС3. Здатність інтерпретувати фінансову, податкову звітність та звіти, що містять різноманітну фінансову та нефінансову інформацію та надавати бізнес-консалтинг щодо бюджетування, бізнес-планування, податкового планування суб’єктів господарювання за різними видами економічної діяльності.

ФКС4. Здатність використовувати Веб-технології в обліку і бізнес-консалтингу відповідно до сучасних вимог електронного документообігу і в умовах поширення електронної комерції.

ФКС5. Здатність сприяти якості аудиту та відповідності стандартам і нормативним вимогам в умовах використання діджитал технологій та інструментів із застосуванням професійного скептицизму і професійного судження, з дотриманням принципів етики та з акцентом на захист суспільних інтересів.

[згорнути]
Програмні результати навчання (ПРН)

ПР01.  Знати  та  розуміти  економічні  категорії,  закони,  причинно-наслідкові  та

функціональні  зв’язки,  які  існують  між  процесами  та  явищами  на  різних  рівнях

економічних систем.

ПР02. Розуміти місце і значення облікової, аналітичної, контрольної, податкової

та  статистичної  систем  в  інформаційному  забезпеченні  користувачів  обліково-

аналітичної  інформації  у  вирішенні  проблем  в  сфері  соціальної,  економічної  і

екологічної відповідальності підприємств.

ПР03.  Визначати  сутність  об’єктів  обліку,  аналізу,  контролю,  аудиту,

оподаткування та розуміти їх роль і місце в господарській діяльності.

ПР04. Формувати й аналізувати фінансову, управлінську, податкову і статистичну

звітність  підприємств  та  правильно  інтерпретувати    отриману  інформацію  для

прийняття управлінських рішень.

ПР05. Володіти методичним інструментарієм обліку, аналізу, контролю, аудиту та

оподаткування господарської діяльності підприємств.

ПР06.  Розуміти  особливості  практики  здійснення  обліку,  аналізу,  контролю,

аудиту  та  оподаткування  діяльності  підприємств  різних  форм  власності,

організаційно-правових форм господарювання та видів економічної діяльності.

ПР07. Знати механізми функціонування бюджетної і податкової систем України

та  враховувати  їх  особливості  з  метою  організації  обліку,  вибору  системи

оподаткування та формування звітності на підприємствах.

ПР08.  Розуміти  організаційно-економічний  механізм  управління  підприємством

та  оцінювати  ефективність  прийняття  рішень  з  використанням  обліково-

аналітичної інформації.

ПР09.  Ідентифіковувати  та  оцінювати  ризики  господарської  діяльності

підприємств.

ПР10. Розуміти теоретичні засади аудиту та вміти застосовувати  його методи і

процедури.

ПР11.  Визначати  напрями  підвищення  ефективності  формування  фінансових

ресурсів,  їх  розподілу  та  контролю  використання  на  рівні  підприємств  різних

організаційно-правових форм власності.

ПР12.  Застосовувати  спеціалізовані  інформаційні  системи  і  комп’ютерні

технології для обліку, аналізу, контролю, аудиту та оподаткування.

ПР13.  Усвідомлювати  особливості  функціонування  підприємств  у  сучасних

умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування.

ПР14. Вміти застосовувати економіко-математичні методи в обраній професії.

ПР15.  Володіти  загальнонауковими  та  спеціальними  методами  дослідження

соціально-економічних явищ і господарських процесів на підприємстві.

ПР16.  Володіти  та  застосовувати  знання  державної  та  іноземної  мови  для

формування ділових паперів і спілкування у професійній діяльності.

ПР17. Вміти працювати як самостійно, так і в команді, проявляти лідерські якості

та  відповідальність  у  роботі,  дотримуватися  етичних  принципів,  поважати

індивідуальне та культурне різноманіття.

ПР18. Аналізувати розвиток систем, моделей і методів бухгалтерського обліку на 9

національному  та  міжнародному  рівнях  з  метою  обґрунтування  доцільності  їх

запровадження на підприємстві.

ПР19.  Дотримуватися  здорового  способу  життя,  безпеки  життєдіяльності

співробітників  та  здійснювати  заходи  щодо  збереження  навколишнього

середовища.

ПР20.  Виконувати  професійні  функції  з  урахуванням  вимог  соціальної

відповідальності, трудової дисципліни, вміти планувати  та управляти часом.

ПР21. Розуміти вимоги до  діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю

забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної,

правової держави.

ПР22.  Розуміти  і  реалізувати  свої  права  і  обов’язки  як  члена  суспільства,

усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права,

прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ПР23. Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі

розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

ПР24. Застосовувати сучасні діджитал технології для обліку і аналізу даних та візуалізації

обліково-аналітичної інформації, а також застосовувати діджитал інструменти для удосконалення процесів податкових та фінансових розрахунків, формування і подання звітності.

ПР25. Аналізувати адекватність процесів і засобів контролю діджитал технологій і надавати

пропозиції щодо посилення інформаційної безпеки облікової інформації.

ПР26. Інтерпретувати дані фінансової та нефінансової звітності та облікову інформацію для

надання бізнес-консалтингу щодо підвищення ефективності діяльності компаній за різними видами економічної діяльності.

ПР27. Використовувати Веб-технології в обліку і бізнес-консалтингу в умовах поширення

електронної комерції і повсюдного запровадження електронного документообігу.

ПР28. Сприяти підвищенню якості аудиту в умовах застосування діджитал технологій

шляхом дотримання професійних стандартів, нормативних вимог, принципів етики з ціллю захисту суспільних інтересів.

[згорнути]
Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпеченняОсновний склад викладачів освітньої програми складається з професорсько-викладацького складу кафедри «Обліку і аудиту» Львівського національного університету імені Івана Франка.

Лектори, які викладають у рамках програми, є науковцями з вченими званнями доцента або професора, які публікують праці у вітчизняних і зарубіжних наукових виданнях, в тому числі тих, що включені до наукометричних баз Scopus, Web of Science Core Collection, мають відповідну професійну компетентність, досвід в галузі викладання, наукових досліджень і педагогічної діяльності, володіють іноземними мовами. Більшість викладачів кафедри протягом останніх 5 років пройшли іноземне наукове стажування в обсязі 6 кредитів. Велика частина викладацького складу пройшла тренінги із володіння програмними продуктами для ведення обліку, зокрема з використання українською ERP-системою BJET. Крім науково-педагогічної діяльності викладачі займаються практичною діяльністю у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування, бізнес-консалтингу та аудиту. Троє викладачів є сертифікованими аудиторами, один сертифікований міжнародний професійний бухгалтер (Certified International Professional Accountant) (СІРА), один сертифікований бухгалтер-практик (Certified Accounting Practitioner) (САР).

Викладацький склад, який забезпечує реалізацію програми, відповідає вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності закладів освіти.

Матеріально-технічне забезпеченняНавчальний процес за освітньою програмою відбувається в аудиторіях, обладнаних аудіовізуальною та мультимедійною апаратурою і необхідними технічними засобами.

Лабораторні заняття проводяться у чотирьох комп’ютерних лабораторіях, оснащених ліцензійними операційними системами від Microsoft та пакетами прикладного програмного забезпечення від Microsoft, програмою «M.E.Doc», «1 С:Бухгалтерія», «Парус»,

«BJET».

Інформаційне та навчально-методичне забезпеченняІнформаційні ресурси бібліотеки за освітньою програмою формуються відповідно до предметної області та сучасних тенденцій наукових досліджень. Під час навчання студенти користуються фондами наукової бібліотеки університету, бібліотекою економічного факультету, мають доступ до читальних залів наукової бібліотеки імені Стефаника НАН України.   Фонди достатні для виконання усіх навчальних робіт студентів.  Нормативні та вибіркові авторські курси забезпечені робочими програмами, силабусами та іншими навчальними матеріалами, які представлені на особистих веб сторінках викладачів. Методичний матеріал може надаватись як у друкованому вигляді, так і в електронній формі. Для дистанційного доступу до навчально-методичних матеріалів, зрізів знань, модулів застосовують навчальну платформу Moodle. На сьогодні більшість курсів у середовищі Moodle є атестованими електронними навчальними курсами. Методичний матеріал періодично оновлюється та адаптується до цілей освітньої програми. Студентам забезпечено доступ до баз даних Scopus, WEB of science та періодичних англомовних видань за професійною тематикою. Консультації з студентами відбуваються не лише в форматі аудиторних зустрічей, але й з використанням платформ TEAMS і ZOOM, що в умовах дистанційного навчання дозволяє забезпечити повноцінну комунікацію з викладачами.

[згорнути]
Академічна мобільність

Національна кредитна мобільністьНа основі двосторонніх договорів між Львівським національним університетом імені Івана Франка та іншими університетами України

Львівський національний університет імені Івана Франка є партнером проекту проекту ««САМ – студентська академічна мобільність Україна»» із Київським національним університетом імені Тараса Шевченка (м. Київ), який фінансується Британською Радою та Європейським Союзом.

Міжнародна кредитна мобільністьУ рамках програми ЄС Erasmus+ на основі двосторонніх договорів між Університетом та навчальними закладами країн-партнерів. Перелік угод укладених ЛНУ із закордонними університетами в рамках Еразмус+ знаходиться за посиланням:  https://international.lnu.edu.ua/european-programmes-and-projects/erasmus/key-action-1/

Львівський національний університет імені Івана Франка є партнером проекту програми Fulbright Graduate Student Program: навчання в американських університетах від одного до двох років на здобуття ступеня магістра.

Львівський національний університет імені Івана Франка є партнером проекту програми “Mevlana” з Університетом Сельчук (м. Сельчук) в Туреччині, з Альбертським університетом (м. Едмонтон, Канада), з Варшавським університетом (м. Варшава, Польща), з Поморською академією в Слупську (м. Слупськ, Польща)

Навчання іноземних здобувачів вищої освітиЗгідно правил прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка. Допускається, після вивчення курсу української мови

[згорнути]
Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

Код н/дКомпоненти освітньо-професійної програми

(навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)

Кількість кредитівФорма підсумкового контролю
1234
1. НОРМАТИВНІ  НАВЧАЛЬНІ  ДИСЦИПЛІНИ  
1.1. Цикл загальної підготовки  
ЗК 1.1.01Історія України3залік
ЗК 1.1.02Філософія3екзамен
ЗК 1.1.03Українська мова (за професійним спрямуванням)3залік
ЗК 1.1.04Іноземна мова12залік, екзамен
ЗК 1.1.05Історія української культури3залік
ЗК 1.1.06Фізичне виховання3залік
ЗК 1.1.07Безпека життєдіяльності та охорона праці3залік
Загальний обсяг циклу загальної підготовки:30 кредитів\900 годин
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки  
ПП 1.2.01Вища математика для економістів4екзамен
ПП 1.2.02Основи економічної науки4екзамен
ПП 1.2.03Вступ до фаху4залік
ПП 1.2.04Інформаційні і комунікаційні технології4екзамен
ПП 1.2.05Теорія ймовірностей і математична статистика4екзамен
ПП 1.2.06Макроекономіка4екзамен
ПП 1.2.07Правове забезпечення обліку і оподаткування4екзамен
ПП 1.2.08Економіка підприємства4екзамен
ПП 1.2.09Статистика4екзамен
ПП 1.2.10Оцінка в бухгалтерському обліку3залік
ПП 1.2.11Бухгалтерський облік7залік диф.
ПП 1.2.12Фінанси4екзамен
ПП 1.2.13Мікроекономіка4екзамен
ПП 1.2.14Економіко-математичні методи і моделі4екзамен
ПП 1.2.15Менеджмент4екзамен
ПП 1.2.16Фінансовий облік 14екзамен
ПП 1.2.17Міжнародна економіка4екзамен
ПП 1.2.18Фінансовий облік 23екзамен
ПП 1.2.19Управлінський облік4екзамен
ПП 1.2.20Аудит3екзамен
ПП 1.2.21Маркетинг4екзамен
ПП 1.2.22Навчальна практика3залік диф.
ПП 1.2.23Виробнича практика6залік диф.
ПП 1.2.24Атестація кваліфікаційна робота6публічний захист
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки за спеціальністю:99 кредитів\2970 годин
Спеціалізація  “Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит”  
ПП1.2.1.01Технологія оподаткування суб’єктів бізнесу5екзамен
ПП1.2.1.02Бізнес-консалтинг5екзамен
ПП1.2.1.03Економічний аналіз і прийняття рішень5екзамен
ПП1.2.1.04Діджиталізація формування і подання звітності4екзамен
ПП1.2.1.05Аналіз бізнесу5залік диф.
ПП1.2.1.06Діджитал технології в обліку і бізнес-консалтингу4екзамен
ПП1.2.1.07Діджитал інструменти в аналізі3екзамен
ПП1.2.1.08Цифрові інструменти бізнес – планування і бюджетування3екзамен
ПП1.2.1.09Діджитал технології в аудиті3екзамен
ПП1.2.1.10Бізнес-консалтинг за видами економічної діяльності7залік, екзамен
ПП1.2.1.11Діджитилізація податкових розрахунків4екзамен
ПП1.2.1.12Цифрові технології фінансової безпеки бізнесу3залік
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки за спеціалізацією:51 кредит\1530 годин
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки: 150 кредитів\4500 годин
Загальний обсяг нормативних навчальних дисциплін:180 кредитів\5400 годин
2. ВИБІРКОВІ  НАВЧАЛЬНІ  ДИСЦИПЛІНИ  
2.1. Дисципліни вільного вибору студента  
2.1.1. Цикл загальної підготовки  
ЗК2.1.1.01Дисципліни вільного вибору12залік
Загальний обсяг циклу загальної підготовки:12 кредитів\360 годин
ПП2.1.2.01Бізнес -статистика4залік
ПП2.1.2.02Статистика підприємствазалік
ПП2.1.2.03Економічна статистиказалік
ПП2.1.2.04Діловодство та документування господарської діяльності4залік
ПП2.1.2.05Історія обліку і оподаткуваннязалік
ПП2.1.2.06Банківництво і страхуваннязалік
ПП2.1.2.07Основи інформаційної безпеки облікової інформації4залік
ПП2.1.2.08Візуалізація обліково-аналітичної інформаціїзалік
ПП2.1.2.09Технології захисту облікової інформаціїзалік
ПП2.1.2.10Експрес діагностика бізнесу і прийняття рішень4залік
ПП2.1.2.11Електронний документообігзалік
ПП2.1.2.12Інформаційні технології фінансових розрахунківзалік
ПП2.1.2.13Облік і оподаткування малого бізнесу4залік
ПП2.1.2.14Облік і звітність суб’єктів малого бізнесузалік
ПП2.1.2.15Консалтинг і аналіз діяльності суб’єктів малого бізнесузалік
ПП2.1.2.16Сучасні Веб-технології обліку і консалтингу4залік
ПП2.1.2.17Бухгалтерський облік в прикладних програмних продуктахзалік
ПП2.1.2.181С:обліковий консалтингзалік
ПП2.1.2.19Облік і оподаткування в зарубіжних країнах5залік
ПП2.1.2.20Облікові і податкові системи зарубіжних країнзалік
ПП2.1.2.21Економічна експертиза бізнесузалік
ПП2.1.2.22Облікова політика суб’єкту бізнесу5залік
ПП2.1.2.23Збалансована система показників управлінського облікузалік
ПП2.1.2.24Управління витратами підприємствазалік
ПП2.1.2.25Автоматизовані системи податкової звітності5залік
ПП2.1.2.26Облік в електронній комерціїзалік
ПП2.1.2.27Економічні моделі оподаткування бізнесузалік
ПП2.1.2.28Облік і звітність в державному секторі економіки3залік
ПП2.1.2.29Облік і оподаткування в банкахзалік
ПП2.1.2.30Облік і контроль в державному секторі економікизалік
ПП2.1.2.31Консолідація фінансової звітності3залік
ПП2.1.2.32Внутрішній аудитзалік
ПП2.1.2.33Логістика бізнесузалік
ПП2.1.2.34Управлінський аналіз і прогнозування3залік
ПП2.1.2.35Аналіз за видами економічної діяльностізалік
ПП2.1.2.36Контролінгзалік
Загальний обсяг циклу професійної та практичної підготовки:48 кредитів\1440 годин
Загальний обсяг вибіркових навчальних дисциплін           60 кредитів\1800 годин
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬО- ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ:240 кредитів\7200 годин

 Форма атестації здобувачів вищої освіти

Атестація здобувачів вищої освіти відбувається з метою підтвердження рівня та обсягу знань, умінь та компетентностей здобувача першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, який навчається за освітньо-професійною програмою. Атестація здобувачів першого (бакалаврського)  рівня вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» спеціалізації «Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит» проводиться у формі захисту кваліфікаційної роботи в екзаменаційній комісії та завершується видачею документів встановленого зразка про присудження їм ступеня бакалавра з присвоєнням кваліфікації: Бакалавр обліку і оподаткування за спеціалізацією “Діджитал облік, бізнес-консалтинг і аудит”.

Кваліфікаційна робота бакалавра виконується за тематикою, затвердженою кафедрою обліку і аудиту економічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка.

Публічний захист кваліфікаційної роботи бакалавра проходить на зсіданні Екзаменаційної комісії згідно затвердженого у Львівському національному університеті імені Івана Франка графіку засідань.

[згорнути]
Архів освітніх програм

[згорнути]