Облік, аналіз та фінансові розслідування

СпеціальністьОблік і оподаткування
Освітній ступінь
Бакалавр
Факультет Факультет управління фінансами та бізнесу
Гарант освітньої програми
Приймак Світлана Вікторівна
Електронна адреса svitlana.pryymak@lnu.edu.ua
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку quality@lnu.edu.ua

 

Загальна інформація

Повна назва закладу вищої освіти та структурного підрозділуЛьвівський національний університет імені Івана Франка

Факультет управління фінансами та бізнесу

Кафедра обліку, аналізу і контролю

Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналуБакалавр.

Бакалавр обліку і оподаткування за освітньою програмою

«Облік, аналіз та фінансові розслідування»

Офіційна назва освітньої програмиОсвітньо-професійна програма «Облік, аналіз та фінансові розслідування»
Тип диплому та обсяг освітньої програмиДиплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС, термін навчання 3 роки 10 місяців
Наявність акредитаціїСертифікат про акредитацію спеціальності УД 14012419, дійсний до 01.07.2026 р.
Цикл/рівеньНРК України – 6 рівень, FQ-EHEA – перший цикл, QF-LLL – 6 рівень
ПередумовиЗдобувати ступінь бакалавра має право:

–          особа з повною загальною середньою освітою за результатами ЗНО на навчання на перший курс;

–          особа з дипломом «молодшого бакалавра» або (ОКР «молодшого спеціаліста») на навчання на третій курс (з нормативним терміном навчання 1 рік 10 місяців на вакантні місця) за результатами вступних фахових випробувань відповідно до умов, передбачених Правилами прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка.

Мова викладанняУкраїнська мова
Термін дії освітньої програмидо наступного планового оновлення, не перевищуючи термін акредитації

[згорнути]
Мета освітньої програми

Підготовка високопрофесійних фахівців, які володіють глибокими теоретичними і практичними знаннями, уміннями та навиками у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування, аналізу, аудиту, фінансових розслідувань та контролю, ефективне виконання завдань відповідного рівня професійної діяльності, які орієнтовані на вирішення складних ситуацій, та вміють їх застосовувати у практичній професійній діяльності.

[згорнути]
Характеристика освітньої програми

Предметна область (галузь знань, спеціальність) Галузь знань 07 «Управління та адміністрування»

Спеціальність 071 «Облік і оподаткування»

Об’єкт: теоретичні, методичні, організаційні та практичні засади  обліку, контролю, аудиту та аналізу діяльності суб’єктів господарювання та оподаткування.

.Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та прикладні проблеми у сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.

Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, теорії і концепції обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.

Методи, методики та технології загальнонаукові та спеціальні методи, методики, процедури організації і здійснення обліку, аналізу, контролю, аудиту та оподаткування.

Інструменти та обладнання: сучасні інформаційні системи і комп’ютерні технології, стандартні, спеціальні і галузеві пакети прикладних програм обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.

Орієнтація освітньої програмиОсвітньо-професійна програма бакалавра прикладної  орієнтації
Основний фокус освітньої програмиСпеціальна професійна освіта фахівців, які володіють системою загальнонаукових та спеціальних методів, професійними методиками та технологіями обліку, аналізу діяльності суб’єктів господарювання, контролю, аудиту, фінансових розслідувань та оподаткування і здатні використовувати набуті компетентності для забезпечення ефективної практичної діяльності.

 

Ключові слова: мікроекономіка, макроекономіка, фінанси, гроші, кредит, бухгалтерський облік, інформаційні та комунікаційні технології, податкова система, аналіз господарської діяльності, фінансовий облік, економічний аналіз, правові основи економічної безпеки, облік і оподаткування на малих підприємствах, облік і звітність в державному секторі економіки, аудит, звітність підприємств, управлінський облік, державний фінансовий аудит, облік і звітність в оподаткуванні, форензік, податковий контроль, міжнародний аудит.

Особливості  програми Структура програми передбачає оволодіння поглибленими знаннями бухгалтерського, фінансового, управлінського обліку, оподаткування і аналізу діяльності підприємств і організацій; практичними навиками застосування сучасних методів і методик формування обліково-аналітичної інформації на основі НП(С)БО і Міжнародних стандартів фінансової звітності з урахуванням специфіки господарюючих суб’єктів для прийняття управлінських рішень; методами і технічними процедурами контролю, аудиту, правовими формами упередження і профілактики фінансових правопорушень.

[згорнути]
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання

Придатність до працевлаштуванняБакалаври обліку і оподаткування здатні виконувати професійні види робіт й обіймати посади фахівців, посадові обов’язки яких вимагають володіння компетентностями в сфері обліку і оподаткування  відповідно до Державного класифікатора професій ДК 003:2010:

3411 –  Фахівець з фінансово-економічної безпеки

3429 – Агент податковий; ревізор комерційний

3433 – Асистент бухгалтера-експерта, бухгалтер, касир-експерт

3439 – Інспектор з інвентаризації , інспектор-ревізор, ревізор, технік з інвентаризації нерухомого майна

3442 – Головний державний податковий інспектор, державний податковий інспектор, ревізор-інспектор податковий

Академічні права випускників, подальше навчанняМожливість навчання за програмою другого (магістерського) рівня вищої освіти та набуття додаткових кваліфікацій в системі  післядипломної освіти.

[згорнути]
Викладання та оцінювання

Викладання та навчанняНавчання є студентоцентрованим, проблемно-орієнтованим, скерованим на особистісний та саморозвиток здобувачів.

Аудиторне навчання поєднується з онлайн навчанням на платформі Moodle та у комунікаційному застосунку Teams. Невід’ємним елементом викладання та навчання є робота із законодавством, первинною документацією, обліковими реєстрами та звітністю. Періодично відбуваються професійні зустрічі з науковцями, практиками бухгалтерами та аудиторами, стейкхолдерами та роботодавцями з використанням тематичних, проблемних, оглядових, лекцій-конференцій, лекцій-презентацій, дискусій, тренінг-курсів, моделюванням ситуацій, застосуванням кейс-методу із розв’язання реальних завдань і виробничих ситуацій, виконанням студентами проектів, роботою в малих групах та інш.

ОцінюванняОцінювання включає поточний і підсумковий контроль знань (семестровий контроль та атестацію здобувачів вищої освіти). Накопичувальна бально-рейтингова система, що передбачає оцінювання здобувачів за усі види аудиторної та позааудиторної навчальної діяльності, спрямована на опанування навчального навантаження з освітньої програми: поточний, модульний, підсумковий контроль.

Оцінювання результатів проводиться відповідно до Положення про контроль та оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка:

https://www.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/03/reg_education-results.pdf.

Поточний контроль здійснюється на семінарських, практичних, лабораторних заняттях (усне або письмове опитування, експрес-контроль, виступи студентів при обговоренні питань, контрольні роботи, тестовий контроль, звіти про лабораторні роботи, презентації, мозкові атаки, робота в малих групах, ділові ігри тощо). Підсумковий (семестровий) контроль – письмові екзамени, заліки (диференційовані заліки).

Атестація здобувачів вищої освіти відбувається у формі  атестаційних екзаменів.

[згорнути]
Програмні компетентності

Інтегральна компетентністьЗдатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту  та оподаткування або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
Загальні компетентності ЗК01. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК02. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу

ЗК03. Здатність працювати в команді.

ЗК04. Здатність працювати автономно.

ЗК05. Цінування та повага різноманітності ти мультикультурності.

ЗК06. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів).

ЗК07. Здатність бути критичним та самокритичним.

ЗК08. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.

ЗК09. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.

ЗК10. Здатність спілкуватися іноземною мовою.

ЗК11. Навички використання сучасних інформаційних систем і комунікаційних технологій.

ЗК12. Здатність діяти соціально відповідально та свідомо.

ЗК13. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні

ЗК14. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ЗК15. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя.

Спеціальні (фахові) компетентності

 

 

СК01. Здатність досліджувати тенденції розвитку економіки за допомогою інструментарію макро- та мікроекономічного аналізу, робити узагальнення стосовно оцінки прояву окремих явищ, які властиві сучасним процесам в економіці.

СК02. Використовувати математичний інструментарій для дослідження соціально-економічних процесів, розв’язання прикладних завдань в сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.

СК03. Здатність до відображення інформації про господарські операції суб’єктів господарювання в фінансовому та управлінському обліку, їх систематизації, узагальнення у звітності та інтерпретації для задоволення інформаційних потреб осіб, що приймають рішення.

СК04. Застосовувати знання права та податкового законодавства в практичній діяльності суб’єктів господарювання.

СК05. Проводити аналіз господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз з метою прийняття управлінських рішень.

СК06. Здійснювати облікові процедури із застосуванням інформаційних систем і комп’ютерних технологій.

СК07. Застосовувати методики проведення аудиту й послуг з надання впевненості.

СК08. Ідентифікувати та оцінювати ризики недосягнення управлінських цілей суб’єкта господарювання, недотримання ним законодавства та регулювання діяльності, недостовірності звітності, збереження й використання його ресурсів.

СК09. Здійснювати зовнішній та внутрішній контроль діяльності підприємства та дотримання ним законодавства з бухгалтерського обліку і оподаткування.

СК10. Здатність застосовувати етичні принципи аід час виконання професійних обов’язків.

СК11. Демонструвати розуміння вимог щодо професійної діяльності, зумовлених необхідністю  забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.

За освітньою програмою

СК12. Знати сутність і концептуальні основи, нормативно-правове забезпечення, методи, форми та інструментарій бухгалтерського обліку, аудиту та оподаткування на підприємстві.

СК13. Вміти правильно тлумачити і застосовувати норми Кримінального, Кримінально-процесуального, Господарського, Податкового, Бюджетного, Митного кодексів,  інших нормативно-правових актів України, що регламентують фінансово-правову відповідальність за вчинення правопорушень у фінансовій, бюджетній, податковій сфері, шахрайства, хабарництва, корупції тощо, способи протидії та профілактики   фінансових правопорушень.

СК14. Вміти класифікувати фінансові правопорушення, визначати їх суть у відповідній сфері, здійснювати аналітичну роботу, розвивати своє юридичне мислення, працювати з документами, виявляти та визначати способи протидії злочинам у сфері господарської діяльності.

[згорнути]
Програмні результати навчання (ПРН)

 ПР01. Знати та розуміти економічні категорії, закони, причинно-наслідкові та функціональні зв’язки, які існують між процесами та явищами на різних рівнях економічних систем.

ПР02. Розуміти місце і значення облікової, аналітичної, контрольної, податкової та статистичної систем в інформаційному забезпеченні користувачів обліково-аналітичної інформації у вирішенні проблем в сфері соціальної, економічної і екологічної відповідальності підприємств.

ПР03. Визначати сутність об’єктів обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування та розуміти їх роль і місце в господарській діяльності.

ПР04. Формувати і аналізувати фінансову, управлінську, податкову і статистичну звітність підприємств та правильно інтерпретувати отриману інформацію для прийняття управлінських рішень.

ПР05. Володіти методичним інструментарієм обліку, аналізу, контролю, аудиту та оподаткування господарської діяльності підприємств.

ПР06. Розуміти особливості практики здійснення обліку, аналізу, контролю, аудиту та оподаткування діяльності підприємств різних форм власності, організаційно-правових форм господарювання та видів економічної діяльності.

ПР07. Знати механізми функціонування бюджетної і податкової систем України та враховувати їх особливості з метою організації обліку, вибору системи оподаткування та формування звітності на підприємствах.

ПР08. Розуміти організаційно-економічний механізм управління підприємством та оцінювати ефективність прийняття рішень з використанням обліково-аналітичної інформації.

ПР09. Ідентифікувати та оцінювати ризики господарської діяльності підприємств.

ПР10. Розуміти теоретичні засади аудиту та вміти застосовувати його методи і процедури.

ПР11. Визначати напрями підвищення ефективності формування фінансових ресурсів, їх розподілу та контролю використання на рівні підприємств різних організаційно-правових форм власності.

ПР12. Застосовувати спеціалізовані інформаційні системи і комп’ютерні технології для обліку, аналізу, контролю, аудиту та оподаткування.

ПР13. Усвідомлювати особливості функціонування підприємств у сучасних умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування.

ПР14. Вміти застосовувати економіко-математичні методи в обраній професії.

ПР15. Володіти загальнонауковими та спеціальними методами дослідження соціально-економічних явищ і господарських процесів на підприємстві.

ПР16. Володіти та застосовувати знання державної та іноземної мови для формування ділових паперів і спілкування у професійній діяльності.

ПР17. Вміти працювати як самостійно, так і в команді, проявляти лідерські якості та відповідальність у роботі, дотримуватися етичних принципів, поважати індивідуальне та культурне різноманіття.

ПР18. Аналізувати розвиток систем, моделей і методів бухгалтерського обліку на національному та міжнародному рівнях з метою обґрунтування доцільності їх запровадження на підприємстві.

ПР19. Дотримуватися здорового способу життя, безпеки життєдіяльності співробітників та здійснювати заходи щодо збереження навколишнього середовища.

ПР20. Виконувати професійні функції з урахуванням вимог соціальної відповідальності, трудової дисципліни, вміти планувати та управляти часом.

ПР21. Розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.

ПР22. Розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.

ПР23. Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.

За освітньою програмою

ПР24. Аналізувати умови і причини вчинення правопорушень, визначати шляхи їх усунення.

ПР025. Розробляти заходи протидії економічній злочинності у сфері господарської діяльності на основі відповідно зібраної інформації та результатів її аналізування.

[згорнути]
Ресурсне забезпечення реалізації програми

Кадрове забезпеченняЧастка науково-педагогічних працівників із науковими ступенями та вченими званнями, які забезпечують викладання лекційних годин циклів дисциплін навчального плану, не менше 90% від кількості годин, у тому числі частка осіб, які працюють у закладі вищої освіти за основним місцем роботи, не менше 75% від кількості годин. Частка докторів наук або професорів – не менше 15% від кількості годин. Викладання на освітній програмі забезпечують 6 д.е.н., професорів, понад 20 к.е.н. доцентів. До викладання окремих модулів залучаються практичні фахівці, роботодавці.

З метою підвищення фахового рівня всі науково-педагогічні працівники один раз на п’ять років проходять підвищення кваліфікації, зокрема стажування, в т. ч. за кордоном

Матеріально-технічне забезпеченняМатеріально-технічне забезпечення відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої світи і є достатнім для забезпечення якості освітнього процесу, зокрема: навчальні приміщення; комп’ютерні класи (лабораторії); спеціалізовані аудиторії; спортивний зал, спортивні майданчики, басейн; бібліотека, читальний зал; точки бездротового доступу до мережі Інтернет; мультимедійне обладнання; приміщення для науково-педагогічних працівників; гуртожитки; та ін.
Інформаційне та навчально-методичне забезпеченняІнформаційне та навчально-методичне забезпечення відповідає ліцензійним вимогам, має актуальний змістовий контент, базується на сучасних інформаційно-комунікаційних технологіях та включає: бібліотека, читальний зал з достатнім фондом навчальної, наукової літератури та фахових періодичних видань; електронна бібліотека; віртуальне навчальне середовище та авторські розробки науково-педагогічних працівників, а саме: підручники та навчальні посібники з грифом МОН України; підручники та навчальні посібники з грифом Вченої ради ЛНУ імені Івана Франка; необмежений доступ до мережі Інтернет, точки бездротового доступу до мережі; корпоративна пошта; навчальні і робочі плани; графіки навчального процесу; комплекси навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін; силабуси, навчальні та робочі програми навчальних дисциплін; програми практик; електронний ресурс, який містить навчально-методичні матеріали з навчальних дисциплін навчального плану; методичні вказівки щодо виконання курсових робіт; засоби діагностики якості вищої освіти; та ін.

[згорнути]
Академічна мобільність

Національна кредитна мобільністьНа основі двосторонніх договорів між Львівським національним університетом імені Івана Франка та університетами України:

Національний університет «Львівська політехніка»

Львівський торговельно-економічний університет

Державний університет «Житомирська політехніка»

Національний університет «Чернігівська політехніка»

Миколаївський національний аграрний університет

Міжнародна кредитна мобільністьНавчання у рамках програми ЄС Еразмус+ та на основі двосторонніх договорів між Львівським національним університетом імені Івана Франка та вищими навчальними закладами зарубіжних країн-партнерів.

Жешівський університет, Політехніка Лодзька (Польща);

Шяуляйський університет (Литва).

Навчання іноземних здобувачів вищої освітиМожливе навчання іноземних здобувачів вищої освіти за умови знання української мови та згідно з Правилами прийому до Львівського національного університету імені Івана Франка.

[згорнути]
Перелік компонент освітньо-професійної програми та їх логічна послідовність

 

Код НДКомпоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові роботи, практики, кваліфікаційна робота)Кількість

кредитів

Форма підсумкового контролю
1234
Обов’язкові компоненти програми
1.1. Цикл загальної підготовки
ЗК1.1.01Українська мова (за професійним спрямуванням)3Залік
ЗК1.1.02 Історія України3Екзамен
ЗК1.1.03Історія української культури3Екзамен
ЗК1.1.04Філософія3Екзамен
ЗК1.1.05Іноземна мова12Залік, Екзамен
ЗК1.1.06Фізвиховання3Залік
1.2. Цикл професійної та практичної  підготовки
ПП1.2.01Основи економічної науки5Екзамен
ПП1.2.02Макроекономіка6Екзамен
ПП1.2.03Мікроекономіка4Екзамен
ПП1.2.04Фінанси, гроші і кредит5Екзамен
ПП1.2.05Історія економіки та економічної думки3Екзамен
ПП1.2.06Математика для економістів6Екзамен
ПП1.2.07Теорія ймовірності і математична статистика5Екзамен
ПП1.2.08Економіко-математичне моделювання4Екзамен
ПП1.2.09Статистика4Екзамен
ПП1.2.10Інформаційні та комунікаційні технології6Екзамен
ПП1.2.11Безпека життєдіяльності та охорона праці3Залік
ПП1.2.12Міжнародна економіка4Екзамен
ПП1.2.13Економіка і фінанси суб’єктів підприємництва4Екзамен
ПП1.2.14Бухгалтерський облік4Екзамен
ПП1.2.15Економічний аналіз5Екзамен
ПП1.2.16Правові основи економічної безпеки в обліку і оподаткуванні4Екзамен
ПП1.2.17Податкова система4Екзамен
ПП1.2.18Фінансовий облік I4Екзамен
ПП1.2.19Аналіз господарської діяльності4Екзамен
ПП1.2.20Фінансовий облік II4Екзамен
ПП1.2.21Облік і звітність в державному секторі економіки5Екзамен
ПП1.2.22Курсова робота (Бухгалтерський облік (загальна теорія)3Залік
ПП1.2.23 Курсова робота з дисциплін професійної та практичної підготовки3Залік
ПП1.2.24Навчальна практика з облікових дисциплін3Залік
ПП1.2.25Виробнича практика6Залік
Атестація
ПП1.2.26Атестаційний екзамен3Екзамен
ПП1.2.27Атестаційний кваліфікаційний екзамен3Екзамен
 
Всього141
Спеціалізація  «Облік, аналіз та фінансові розслідування»
ПП1.2.1.01Історія бухгалтерського обліку3Залік
ПП1.2.1.02Вступ до фаху (тренінг-курс)3Залік
ПП1.2.1.03Облік і оподаткування на малих підприємствах4Екзамен
ПП1.2.1.04Бухгалтерський облік в галузях економіки3Екзамен
ПП1.2.1.05Державний фінансовий аудит5Екзамен
ПП1.2.1.06Управлінський облік4Залік
ПП1.2.1.07Правові форми протидії фінансовим правопорушенням3Екзамен
ПП1.2.1.08Аудит4Екзамен
ПП1.2.1.09Облік і звітність в оподаткуванні3Екзамен
ПП1.2.1.10Звітність підприємств4Екзамен
ПП1.2.1.11Курсова робота зі спеціалізації3Залік
Всього39
Загальний обсяг обов’язкових компонент180
Вибіркові компоненти програми
2.1.1. Цикл загальної  підготовки
ЗК2.1.1.01Дисципліни вільного вибору12Залік
2.1.2. Цикл професійної та практичної  підготовки
ПП2.1.2.01Іноземна мова за професійним спрямуванням8Залік
ПП2.1.2.02Регіональна економіка4Залік
ПП2.1.2.03Економічна безпека4Залік
ПП2.1.2.04Господарське законодавство4Залік
ПП2.1.2.05Корпоративні фінанси4Залік
ПП2.1.2.06Інноваційна економіка4Залік
ПП2.1.2.07Соціальна відповідальність держави та бізнесу4Залік
ПП2.1.2.08Економіка і фінанси в державному секторі економіки4Залік
ПП2.1.2.09Національна економіка4Залік
ПП2.1.2.10Інвестування4Залік
ПП2.1.2.11Юридичне документування4Залік
ПП2.1.2.12Бухгалтер в бізнес-середовищі (тренінг-курс)4Залік
ПП2.1.2.13Основи оподаткування4Залік
ПП2.1.2.14Основи аудиту4Залік
ПП2.1.2.15Інформаційні системи і технології в обліку і оподаткуванні4Залік
ПП2.1.2.16Менеджмент4Залік
ПП2.1.2.17Економіка у європейській інтеграції4Залік
ПП2.1.2.18Стандартизація обліку і звітності4Залік
ПП2.1.2.19Облік і звітність неприбуткових організацій4Залік
ПП2.1.2.20Економічна діагностика4Залік
ПП2.1.2.21Аналіз банківської діяльності4Залік
ПП2.1.2.22Правові основи боротьби з корупцією в бізнесі4Залік
ПП2.1.2.23Міжнародні стандарти аудиту4Залік
ПП2.1.2.24Облік в банках4Залік
ПП2.1.2.25Облік і оподаткування в зарубіжних країнах4Залік
ПП2.1.2.26Економічні ризики та методи їх вимірювання4Залік
ПП2.1.2.27Основи економічного контролю4Залік
ПП2.1.2.28Облік і оподаткування в бізнесі (тренінг-курс)4Залік
ПП2.1.2.29 Аналіз в галузях економіки4Залік
ПП2.1.2.30 Маркетинг4Залік
ПП2.1.2.31 Логістика4Залік
ПП2.1.2.32Основи податкового контролю4Залік
ПП2.1.2.33Основи форензіку4Залік
ПП2.1.2.34Бюджетування податків і зборів на підприємстві4Залік
ПП2.1.2.35Комп’ютерний аналіз фінансових ринків4Залік
ПП2.1.2.36Звітність малих підприємств4Залік
ПП2.1.2.37Міжнародний аудит4Залік
Загальний обсяг вибіркових компонент:60
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ240 кредитів

 

ФОРМА АТЕСТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Атестація здобувачів вищої освіти – це встановлення відповідності рівня та обсягу знань, умінь та компетентностей здобувача вищої освіти, який навчається за освітньою програмою, вимогам стандартів вищої освіти.

Атестація здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» проводиться у формі атестаційних екзаменів і завершується видачею документів встановленого зразка про присудження їм ступеня бакалавра з присвоєнням кваліфікації: Бакалавр обліку і оподаткування за спеціалізацією облік, аналіз та фінансові розслідування. Атестація здійснюється відкрито і публічно.

Оцінювання рівня якості підготовки бакалавра під час атестації у формі атестаційних екзаменів здійснюють члени екзаменаційної комісії на основі встановлених правил, принципів, критеріїв, системи і шкали оцінювання. Атестаційний кваліфікаційний екзамен проводиться в письмовій формі.

[згорнути]
Архів освітніх програм

[згорнути]